„Indija yra pirmoji rinka, kurioje pristatome naująjį „Rapid“. Tai parodo šios šalies svarbą mūsų kompanijai. Artimiausiais metais dar aktyviau veiksime už Europos ribų, o Indijos rinkai teks svarbus vaidmuo, nes neskaitant Kinijos ir Rusijos, tai viena daugiausiai potencialo turinčių rinkų. Automobilių ekspertai prognozuoja, kad šio dešimtmečio pabaigoje Indija bus tarp 5 didžiausių automobilių rinkų pasaulyje“, – sakė „Škoda“ valdybos pirmininkas Winfriedas Vahlandas.
Indijos rinkai skirtas „Rapid“ yra 4,39 m ilgio, 1,7 m pločio ir 1,47 m aukščio. Automobilis bus parduodamas su turbodyzeliniu 1.6 l, 77 kW arba tokio pat darbininio tūrio ir galingumo benzininiu varikliu.
Čekijos automobilių gamintojas kol kas oficialiai nepaskelbė, kokiu pavadinimu Europoje pardavinės naują sedaną, kuris bus gaminamas pagal Frankfurte pademonstruotą „MissionL“ koncepciją. Europiečiams šis modelis bus siūlomas nuo 2012 m. vidurio.