Visi dalyviai naudojo vienodus itališkus „Vortex“ variklius, sugebančius pasiekti net 15 tūkst. sūkių per minutę ir beveik 120 km/h greitį, teigiama pranešime.

Treniruočių metu geriausiai sekėsi šių metų „BMW Formulės Mini“ Lietuvos taurės trečios vietos laimėtojui G. Grinbergui, kurio rato įveikimo laikai buvo beveik susilyginę su pripažintų lyderių rezultatais.

Tačiau kvalifikacijoje atsigriebė Lietuvos kartingo čempionato „Raket“ klasės trečios vietos nugalėtojas I. Dagilis. Jis sugebėjo iškovoti šeštą startą poziciją, o G. Grinbergas dėl techninių variklio problemų liko tik septynioliktas.

Jau pirmasis pusfinalio važiavimas parodė, kad mūsų sportininkai gali kovoti dėl pačių aukščiausių pozicijų. I. Dagilis pakilo į penktą vietą, o G. Grinbergas aplenkė net 9 konkurentus užkopė į 8-ą poziciją. Finalinio važiavimo metu abu lietuviai sugebėjo atlaikyti didžiosios dalies konkurentų spaudimą ir susumavus pusfinalio ir finalo taškus rezultatus užėmė 7-ą bei 8-ą vietas.

Jauniesiems kartingo meistrams šis sezonas dar nesibaigė. „BMW Formulės Mini“ nugalėtojai ir prizininkai Rokas Baciuška, Justas Jonušis, G. Grinbergas, bei „Raket“ klasėje lenktyniaujantis I. Dagilis spalio 13-16 dienomis išvyks į Italiją. Čia, Lonato trasoje, vyks „Rok“ pasaulio čempionatas, sutraukiantis pačius stipriausius kartingo talentus iš visos planetos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją