Frankfurtas automobilių parodą rudenį rengia kas antrus metus pakaitomis su Paryžiumi ir tai yra vienas iš dviejų svarbiausių metų renginių automobilių pasaulyje (daugiausiai dėmesio sulaukia pavasarį vykstanti kasmetinė paroda Ženevoje).

Paskutinį kartą automobilių gerbėjai į Frankfurtą rinkosi 2009 m. Tąkart savo naujienas pristatė 781 kompanija, parodą pamatė apie 850 tūkst. lankytojų. Šiemet bus daugiau nei 1000 dalyvių iš 32 šalių ir tikimasi sulaukti dar daugiau žiūrovų.

Parodos organizatorių teigimu, šįkart dalyviai užims rekordinio dydžio – 235 tūkst. kv.metrų – plotą, o žiūrovai pamatys 89 automobilių pasaulines premjeras.

Tradiciškai Frankfurtui išskirtinį dėmesį rodo Vokietijos automobilių kompanijos, norinčios kaip įmanoma geriau pasirodyti namuose vykstančiai parodai. Štai „Audi AG“ itin intensyviai ruošėsi šiam renginiui, kuriam išleido daugiau nei 10 mln. eurų ir savo stende turės bandymų trasą. Taip kompanija bandys nustelbti kitas vokiškas markes BMW bei „Mercedes-Benz“.

Ankstesnėje Frankfurto automobilių parodoje 2009-aisiais būtent BMW kompanija pirmoji lankytojams pasiūlė išbandyti naujus modelius tiesiog jų stende. Šiemet tą patį darys ir „Audi“, „Mercedes-Benz“ bei dar beveik 10 kompanijų, iš viso bandomiesiems važiavimams bus paruošta apie 200 automobilių. Atskirai bus galima išbandyti ir 24 įvairių markių visureigius specialiai tam pritaikytoje trasoje.

Šių metų Frankfurto automobilių parodos šūkis – „Future comes as standart“ (liet. „Ateitis - standartinėje įrangoje“). Ši frazė tarsi įkūnija ir apibendrina ryškiausių naujienų temą – ateities mobilumas. „Volkswagen“ ir „Audi“ lyg susitarę demonstruos itin panašius futuristinius mažylius NILS bei „Urban Concept“. Dar viena „Volkswagen“ naujiena – mažiausias šios markės modelis „up!“, kuris jau šiemet bus pradėtas gaminti, o „Audi“ pristatys taip pat netolimos ateities projektą – elektrinę A2 versiją. BMW atskleis naujo prekės ženklo „i“ pirmuosius atstovus – i3 ir i8, nuo kolegų iš Vokietijos bandys neatsilikti ir „Opel“, pademonstruosiantis elektrinį modelį, kuriam nuvažiuoti 100 km užtenka energijos už 1 eurą.

Vis dėlto ne visi gamintojai ateities automobilį įsivaizduoja kardinaliai besiskiriantį nuo šiandieninio. „Jaguar“ Frankfurte susirinkusiai publikai leis pažvelgti į hibridinę koncepciją C-X16, „Ford“ – į „Evos“ viziją, „Cadillac“ - į „Ciel“ kabrioletą. Šie modeliai pasižymi išskirtiniu dizainu, tačiau nėra pernelyg atitrūkę nuo realybės.

Svarbiausias ir įdomiausias naujienas iš Frankfurto automobilių parodos rasite DELFI Auto rubrikoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją