FIA teigimu, naujieji varikliai bus tokie pat ekonomiški, kokie turėjo būti anksčiau planuoti 1,6 l 4 cilindrų vienoje eilėje motorai. Tai bus užtikrinta taikant tokią pačią kuro srauto normą.

Palyginti su šiuo metu naudojamais atmosferiniais 2,4 l V8 agregatais, besisukančiais iki 18 tūkst. aps./min., naujieji skambės kitaip, tačiau federacija pabrėžė, kad jų skleidžiamas garsas vis tiek asocijuosis su „Formule-1“.

Pranešime spaudai FIA atskleidė, kad anksčiau planuoto standarto variklius kūrė jau 5 gamintojai, o sprendimas atidėti įsigaliojimą ir kiek pakoreguoti formatą buvo priimtas 4 tarpusavyje pozicijas suderinusių tiekėju prašymu.

Gamintojų iškovoti papildomi metai, tvirtinama, bus panaudoti ir variklių patikimumo pagerinimui – FIA teigimu, keliamas tikslas, kad motorai atlaikytų iki 4000 km distanciją. Dabartinių agregatų resursas siekia apie 1500 km.

Pabaigai, federacija užtikrino, kad naujasis variklių standartas bus aktualus įprastų automobilių gamybai. Pabrėžiamas kinetinės energijos ir išmetamųjų dujų energijos panaudojimo bei efektyvesnių galios grandinių tobulinimas.