Taip komanda, šiuo metu už agregatus, teigiama, mokanti 6 mln. eurų per metus, esą prisidės prie naujų 1,6 l V6 turbo motorų kūrimo.
Įdomu tai, kad, neoficialių šaltinių duomenimis, „Red Bull“ svarstė galimybę naujo standarto variklius kurti ir gaminti patys, padedami Austrijos kompanijos AVL. Tokią galimybę patvirtino ir pats energetinių gėrimų kompanijos bendrasavininkas Dietrichas Mateschitzas, kartu pažymėjęs, jog tokio kelio bus imtasi tik susiklosčius išskirtinėms aplinkybėms.

Nuo kito sezono, „Autosport“ tvirtinimu, „Renault“ klientų ratą gali papildyti ir „Williams“ komanda, šiuo metu naudojanti „Cosworth“ variklius, kuriais, kaip teigiama, ekipa nėra itin patenkinta.

Tiesa, artimiausioje ateityje „Renault“ klientų gretas gali palikti gamykline vis dar laikoma ir jos vardą naudojanti, tačiau su gamintoju jokių nuosavybės ryšiu nebeturinti komanda. Manoma, kad ji nuo 2013 metų gali būti pilnai pervadinta į „Lotus“ ir pereiti prie „Cosworth“ motorų.