„Pradinis variklių darbo grupės sprendimas buvo keturių cilindrų turbininių variklių įvedimas nuo 2013-ųjų. Tai padaryti ragino „Audi“. Jie sakė ateisiantys į sportą, jei bus naudojami keturių cilindrų turbininiai motorai. Tai visi ir patvirtino, norėdami pritraukti „Audi“, - BBC atskleidė A. Newey.

„Po to jie nusprendė, kad ne, jie nesivargins, labai ačiū, o mes buvome palikti su keturių cilindrų varikliais“, - teigė „Red Bull“ technikos vadovas.

Praėjusią savaitę „Formulės-1“ variklių gamintojai tarpusavyje sutarė dėl kitokio variklių standarto – 1,6 l V6 turbininių motorų – ir nutarė jį įvesti nuo 2014 m.

A. Newey teigimu, tokius agregatus įrengti boliduose bus daug lengviau nei keturių cilindrų vienoje eilėje motorus.

„Iš inžinerinės pusės, keturių cilindrų turbovariklį įrengti bolide nėra lengva – iš esmės, aplink jį reikia suformuoti rėmą, neįmanoma, kad jis taptų struktūrine automobilio dalimi“, - teigė specialistas.

„Lenktyninis V6 – daug patogesnis montavimui motoras. Būtent toks ir bus variklis 2014-aisiais. Dėl sūkių dar diskutuojama, tačiau panašu, kad jie bus apie 14 ar 16 tūkstančių“, - pridūrė jis.

Galutinį žodį dėl naujojo „Formulės-1“ variklių standarto šią savaitę tars Tarptautinė automobilių federacija (FIA).