„Audi“, kuri anksčiau savo modelius pristatė kartu su „Volkswagen AG“ grupe, į savo paviljoną investuoja daugiau nei bet kada anksčiau. Ankstesnėje Frankfurto automobilių parodoje, vykusioje 2009-aisiais, BMW kompanija pirmoji lankytojams pasiūlė išbandyti naujus modelius tiesiog jų stende. Šiemet tą patį darys ir „Audi“ bei „Mercedes-Benz“.

„Automobilių parodos yra itin svarbios tarpusavy konkuruojantiems gamintojams, ypač prabangiame segmente. „Audi“ šią konkurenciją perkelia į kitą lygį. Jie atsiskiria nuo „Volkswagen“ grupės ir tiesiogiai varžosi su BMW ir „Mercedes-Benz“, – sakė automobilių pramonės tyrimų centro FAW vadovas Wolfgangas Meinigas.

„Audi“ paviljonas Frankfurte bus 100 m ilgio, 70 m pločio ir 12 aukščio, čia bus eksponuojama apie 30 modelių. Į pastatą bus integruota 400 m ilgio trasa, kurioje lankytojams bus pasiūlyta išbandyti apie tuziną „Audi“ automobilių. Paviljono statybos bus pradėtos liepos 1 d.

Šiemet pagal pardavimus nuo „Audi“ atsiliekantis „Mercedes-Benz“ taip pat žada nustebinti parodos lankytojus, tačiau jie automobilius siūlys išbandyti ne savo stende, o šimtamečiame Festhalle centre.

„Audi“ planuoja iki 2015 m. tapti lydere prestižinių automobilių segmente, kuriame šiuo metu pirmauja BMW.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją