„Audi“, kuri anksčiau savo modelius pristatė kartu su „Volkswagen AG“ grupe, į savo paviljoną investuoja daugiau nei bet kada anksčiau. Ankstesnėje Frankfurto automobilių parodoje, vykusioje 2009-aisiais, BMW kompanija pirmoji lankytojams pasiūlė išbandyti naujus modelius tiesiog jų stende. Šiemet tą patį darys ir „Audi“ bei „Mercedes-Benz“.
„Automobilių parodos yra itin svarbios tarpusavy konkuruojantiems gamintojams, ypač prabangiame segmente. „Audi“ šią konkurenciją perkelia į kitą lygį. Jie atsiskiria nuo „Volkswagen“ grupės ir tiesiogiai varžosi su BMW ir „Mercedes-Benz“, – sakė automobilių pramonės tyrimų centro FAW vadovas Wolfgangas Meinigas.
„Audi“ paviljonas Frankfurte bus 100 m ilgio, 70 m pločio ir 12 aukščio, čia bus eksponuojama apie 30 modelių. Į pastatą bus integruota 400 m ilgio trasa, kurioje lankytojams bus pasiūlyta išbandyti apie tuziną „Audi“ automobilių. Paviljono statybos bus pradėtos liepos 1 d.
Šiemet pagal pardavimus nuo „Audi“ atsiliekantis „Mercedes-Benz“ taip pat žada nustebinti parodos lankytojus, tačiau jie automobilius siūlys išbandyti ne savo stende, o šimtamečiame Festhalle centre.
„Audi“ planuoja iki 2015 m. tapti lydere prestižinių automobilių segmente, kuriame šiuo metu pirmauja BMW.