Gamintojų teigimu, „E 350 BlueEFFICIENCY“ versija su V6, 3.5 l atmosferiniu varikliu yra ekonomiškiausias benzininis automobilis klasėje, kuris vidutiniškai sudegina 6,8-7,0 l/100 km benzino, o CO2 emisija siekia 159-164 g/km. Pirmtakas naudojo 20 proc. daugiau degalų (8,5 l/100 km). Šios versijos variklio galia buvo padidinta nuo 292 iki 306 AG, o maksimalus sukamasis momentas išaugo nuo 365 iki 370 Nm (esant 3500-5250 aps./min.).

„Mercedes-Benz E 350 BlueEFFICIENCY“ yra ne tik ekonomiškas, tačiau ir greitas automobilis, iš vietos iki 100 km/val. galintis įsibėgėti per 6,3 sek., o maksimalus jo greitis elektroniškai ribojamas iki 250 km/val.

Dar viena „Mercedes-Benz“ naujiena – „E 500 BlueEFFICIENCY“ versija V8 agregatu. Aštuonių cilindrų, 4.6 l variklis išvysto 408 AG ir 600 Nm. Ankstesnė versija turėjo 5.5 l darbinio tūrio variklį, kuris pasiekė 388 AG ir 530 Nm.

Lyginant su pirmtaku, naujasis „E 500 BlueEFFICIENCY“ bus 17 proc. ekonomiškesnis ir sunaudos 8,9 l/100 km degalų, CO2 emisija bus 209 g/km. Ši versija nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 5,2 sek.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją