„Pernai pardavėme 340 tūkst. automobilių, o šiemet tikimės pardavimus padidinti 8-10 proc. Planuojame parduoti apie 45 tūkst. „Ibiza ST“ automobilių. „Alhambra“ paklausa pranoksta lūkesčius, todėl šiemet tikimės parduoti 20 tūkst. šio modelio vnt. Tai rodo, kad mūsų prekės ženklas vis stiprėja“, – sakė „Seat“ vadovas Jamesas Muiras.
„Seat“ tikisi augimo ir 2012-aisiais, kai pasirodys nauji modeliai. „Mes pristatysime keturis naujus modelius: naująjį „Leon“, visiškai naują pigiausią markės modelį, keturių durų sedaną ir atnaujintą „Ibiza“, – atskleidė J. Muiras.
„Volkswagen“ grupės vadovai nuolat pabrėžia, kad vokiečių koncernas iki 2018 m. tikisi tapti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje. „Seat“ vadovas J.Muiras į ateitį taip pat žvelgia optimistiškai. Jo teigimu, iki 2018 m. šios markės pardavimai turi išaugti daugiau nei 2 kartus ir siekti 800 tūkst. vnt. per metus.
2010 m. „Seat“ nuostoliai siekė 311 mln. eurų.