„Pernai pardavėme 340 tūkst. automobilių, o šiemet tikimės pardavimus padidinti 8-10 proc. Planuojame parduoti apie 45 tūkst. „Ibiza ST“ automobilių. „Alhambra“ paklausa pranoksta lūkesčius, todėl šiemet tikimės parduoti 20 tūkst. šio modelio vnt. Tai rodo, kad mūsų prekės ženklas vis stiprėja“, – sakė „Seat“ vadovas Jamesas Muiras.

„Seat“ tikisi augimo ir 2012-aisiais, kai pasirodys nauji modeliai. „Mes pristatysime keturis naujus modelius: naująjį „Leon“, visiškai naują pigiausią markės modelį, keturių durų sedaną ir atnaujintą „Ibiza“, – atskleidė J. Muiras.

„Volkswagen“ grupės vadovai nuolat pabrėžia, kad vokiečių koncernas iki 2018 m. tikisi tapti didžiausiu automobilių gamintoju pasaulyje. „Seat“ vadovas J.Muiras į ateitį taip pat žvelgia optimistiškai. Jo teigimu, iki 2018 m. šios markės pardavimai turi išaugti daugiau nei 2 kartus ir siekti 800 tūkst. vnt. per metus.

2010 m. „Seat“ nuostoliai siekė 311 mln. eurų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją