„Šis klausimas bent diskusijų, manau, yra vertas. Kelių infrastruktūra Lietuvoje pasikeitė, automobiliai tapo saugesni, todėl galima būtų pradėti diskusiją dėl to, ar šiandien maksimali greičio riba užmiesčio keliuose yra tokia, kokia ir turi būti. Nemanau, kad kelyje Vilnius-Kaunas 10 kilometrų per valandą padidinus greitį padidėtų avaringumas. Reikėtų nepamiršti, kad greičio matuoklių tinklas yra platus, jie stovi tokiose vietose, kur būtina greitį sumažinti. Be to, policija toliau aktyviai vykdys greičio kontrolę ne stacionariais radarais“, - kalbėjo naujasis Lietuvos policijos generalinis komisaras Saulius Skvernelis.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Eismo saugumo skyriaus vedėjo pavaduotojas Povilas Narbutas LŽ patvirtino, kad atskiruose kelio ruožuose yra numatyta leisti važiuoti greičiau, nors sprendimas šiuo klausimu dar nepriimtas. Tačiau jis neneigė, kad Vilniaus-Kauno kelyje galimybė labiau spustelėti akceleratoriaus pedalą gali atsirasti jau šiemet.

„Į šio kelio atnaujinimą pastaruoju metu buvo nemažai investuota, todėl techniškai tikrai įmanoma tam tikruose ruožuose važiuoti greičiau. Diskusijos ir derinimai dėl to vyksta, galbūt greitai bus galima sulaukti ir rezultatų. Manyčiau, pirmųjų kregždžių vairuotojai gali tikėtis jau šįmet“, - atviravo P.Narbutas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją