„Škoda“ prognozuoja, kad augimas Europoje bus nedidelis ir kur kas daugiau tikisi iš tokių rinkų kaip Rusija, Kinija ir Indija.

Siekdama padidinti pardavimus augančiose rinkose, „Škoda“ investuos į naujus modelius, kurie turėtų padėti pritraukti daugiau klientų. Dar šiemet kompanija žada pristatyti mažą automobilį, kurio projektas turi pavadinimą „City Car“. Gamintojų teigimu, šis modelis bus pirmasis, kuris perims naują šios markės dizainą, neseniai Ženevoje pristatytą kartu su koncepciniu „VisionD“.

„Šis automobilis bus mūsų atsakymas į augančią mažų, ekonomiškų ir įperkamų mašinų paklausą“, – sakė kompanijos vadovas Winfriedas Vahlandas.

2012 m. „Škoda“ pristatys ir naują kompaktinį sedaną, kuris šios markės modelių gamoje užims vietą tarp „Fabia“ ir „Octavia“.

Pernai „Škoda“ pardavė 762 tūkst. automobilių, populiariausiu modeliu buvo „Octavia“ (350 tūkst. vnt.).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją