„Žaliakalnio žėručio“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Stundžia pirmadienį pasirašė sutartis dėl automobilių remonto su dviem kauniečiais, kurių mašinų stogai buvo suknežinti.

Bendrovės „Autoramiksas“ direktoriaus pavaduotojas Evaldas Pakalnis pastarosiomis dienomis taip pat sulaukė kelių klientų, kurie skundėsi sniego apgadintomis mašinomis. Kai kurie teiravosi, kiek kainuotų stogo lyginimo darbai, kitiems buvo aktualu, kiek kainuoja stiklas.

„Stogo remontas yra vienas brangesnių dalykų, nes sumaitoto stogo neverta lyginti – reikia keisti. Vadinasi, tenka ardyti automobilį, nupjauti seną stogą ir pakeisti nauju“, – pasakojo E.Pakalnis. Tokie darbai, jo vertinimu, trunka nuo dviejų iki keturių savaičių.

Autoserviso „Autoramiksas“ dažyklos vadovas Gintaras Sadauskas pirmadienį paskirstė darbus dvylikai darbininkų, kurie pastarosiomis dienomis tvarko ne tik iš avarijos vietų atvežtus automobilius, bet ir sniego apgadintas transporto priemones.

Jų šeimininkai dažniausiai netenka žado sužinoję, kiek kainuos remonto darbai. Specialistai skaičiuoja, kad naujo ir ne senesnio kaip trejų metų automobilio remontas gali kainuoti iki 10 tūkst. litų. Senesnės kaip trejų metų mašinos remontas gali atsieiti apie 4 tūkst. litų.

„Kiekvienas atvejis vertinamas individualiai, bet dažniausiai būna apgadintas ne tik stogas, bet ir antvožai, tenka sudėti naujus stiklus. Vien naujas stogas kainuoja apie 2–3 tūkst. litų, o dar reikia beveik visą mašiną išardyti. Tai irgi kainuoja“, – aiškino G.Sadauskas. Kai kurias mašinas suremontuoti kainuoja brangiau, nes jų detalės retesnės, jas atgabenti į Lietuvą trunka ilgiau ir kainuoja brangiau.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją