Pėsčiuosius apie potencialią grėsmę sistema perspės tik tuo atveju, kai automobilis judės greičiau nei 45 km/val. ir jei automobilio žibintai bus įjungti „Auto“ režimu. Pėsčiasis turėtų būti ne toliau nei 80 metrų nuo mašinos – tik tokiu atstumu jį pastebės priekiniuose žibintuose įtaisytos infraraudonųjų spindulių kameros. Būtent šios kameros ir atpažins žmogų, esantį rizikos zonoje. Viršutinėje priekinio stiklo dalyje įtaisyta specialios paskirties kamera nustatys kokiu paros metu juda automobilis, ar priešais jį ar priešingoje kelio juostoje yra kitos transporto priemonės.

Visa ši informacija pasieks elektroninį valdymo bloką, kuris ir spręs, ar perspėti pėsčiąjį apie automobilio artinimąsi. Jei tai bus būtina, sistema pasiūs keturis trumpus ryškios šviesos blyksnius į žmogaus pusę. Vienas trumpųjų šviesų žibintų apšvies pėsčiąjį penkias sekundes, bet ne ilgiau, kad šis nebūtų apakintas.

Jei pro pėsčiąjį važiuos kiti automobiliai, judantys priešpriešine kelio juosta arba važiuojantys priešais automobilį „Mercedes-Benz“, tai ši sistema nesuveiks, kad nebūtų apakinti kiti vairuotojai.

Naktinio matymo sistema „Night View Assist“ pirmą kartą buvo įdiegta 2005 metais S klasės „Mercedes-Benz“ automobiliuose. Nuo 2009 metų ji yra diegiama į naujos kartos E klasės automobilius. Technologija leidžia atpažinti tamsoje pėsčiąjį ir pažymėti jo buvimo vietą automobilio informaciniame kompiuteryje bei padeda išvengti nelaimingų atsitikimų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją