Šiemet Vilniaus „Akropolyje“ per „Jamam“ pirko daugiau nei 74 tūkst. žmonių, Kauno „Akropolis“ sulaukė 66 tūkst., Klaipėdos „Akropolis“ – 61 tūkst., Šiaulių „Akropolis“ – 42 tūkst. pirkėjų.
„Nuolaidų diena „Jamam“ jau tapo tam tikra mažmeninės prekybos tradicija, kurios pirkėjai laukia ir kuriai ruošiasi. Matome, kad pirkimas per „Jamam“ yra labai racionalus, o sprendimai, kuriuos priima pirkėjai – pasverti. Pirmiausia yra perkamos prekės, kurių žmonėms tikrai reikia ir kurioms taikomos didžiausios nuolaidos. Dažnai jos būna iš anksto apžiūrėtos. O jau po to dalis sutaupytų pinigų yra skiriama dovanoms“, - pastebi Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
Bendrovė teigia, kad per akciją į Vilniaus „Akropolį“atvyksta daug pirkėjų iš Baltarusijos, į Klaipėdos „Akropolį“ – pirkėjai iš Rusijos Kaliningrado srities, o į Šiaulių „Akropolį“ – latviai.
„Populiariausios prekės šiemet buvo buities apyvokos daiktai, namams skirtos prekės, buitinė technika, žaislai. Nuo 2 iki 10 kartų išaugo ir drabužių bei avalynės parduotuvių apyvartos“, - sako Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbonavičius.