Šiemet Vilniaus „Akropolyje“ per „Jamam“ pirko daugiau nei 74 tūkst. žmonių, Kauno „Akropolis“ sulaukė 66 tūkst., Klaipėdos „Akropolis“ – 61 tūkst., Šiaulių „Akropolis“ – 42 tūkst. pirkėjų.

„Nuolaidų diena „Jamam“ jau tapo tam tikra mažmeninės prekybos tradicija, kurios pirkėjai laukia ir kuriai ruošiasi. Matome, kad pirkimas per „Jamam“ yra labai racionalus, o sprendimai, kuriuos priima pirkėjai – pasverti. Pirmiausia yra perkamos prekės, kurių žmonėms tikrai reikia ir kurioms taikomos didžiausios nuolaidos. Dažnai jos būna iš anksto apžiūrėtos. O jau po to dalis sutaupytų pinigų yra skiriama dovanoms“, - pastebi Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Bendrovė teigia, kad per akciją į Vilniaus „Akropolį“atvyksta daug pirkėjų iš Baltarusijos, į Klaipėdos „Akropolį“ – pirkėjai iš Rusijos Kaliningrado srities, o į Šiaulių „Akropolį“ – latviai.

„Populiariausios prekės šiemet buvo buities apyvokos daiktai, namams skirtos prekės, buitinė technika, žaislai. Nuo 2 iki 10 kartų išaugo ir drabužių bei avalynės parduotuvių apyvartos“, - sako Vilniaus „Akropolio“ valdytojas Česlovas Urbonavičius.

 „Jamam“ tradiciškai vyksta du kartus per metus – gegužės ir lapkričio mėnesiais – ir pritraukia daugiau nei 200 tūkstančių pirkėjų. Pirmoji „Jamam“ įvyko 2009 m. gegužę.
Apsipirkimo akcija Jamam 2010
Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)