Fotografija dizaineris susidomėjo 1987 metais ir nuo tada jau buvo galima išvysti nemažai jo kurtų reklaminių ir meninių fotosesijų arba tiesiog gražių įspūdžių iš pasivaikščiojimų Paryžiuje – peizažų, portretų, architektūros nuotraukų.

„Šiandien fotografija tapo mano gyvenimo dalimi – į pasaulį, kaip ir į madą, žiūriu per fotoaparato objektyvą ir šis žiūros būdas padeda man daug labiau, negu galėjau įsivaizduoti. Jaučiu, kad pradėjus fotografuoti mano kūrybingumas sustiprėjo ir ėmė lydėti didesnė sėkmė mados srityje. Iš šių dviejų užsiėmimų sąsajos gaunama nauda yra neįkainojama“, – per parodos atidarymą aiškino Karlas Lagerfeldas.

Ir pridūrė: „Man visada labai patiko popierius. Jis yra piešinio pradžia, tam tikras atskaitos taškas ir kartu galutinis nuotraukos rezultatas. Be to, fotografijos menas leidžia pasinaudoti nepaprasta daugybe įvairiausių techninių galimybių, kurios yra lygiai tokios pat svarbios, kaip ir fotoaparato mygtuko paspaudimo momentas.“

Kartais Karlas Lagerfeldas domisi senoviniais nuotraukų gaminimo būdais ir pritaiko juos savaip. Kartais bando drąsias naujoves, kaip antai fotosesija, įkvėpta 1927 metų režisieriaus Fritzo Lango filmo „Metropolis“.

Kai kuriose fotografijose spalvas Karlas užfiksuoja naudodamas makiažui skirtus produktus, o kartais, pasitelkęs stiprią saulės šviesą, gauna neįtikėtiną ryškumą, kaip, pavyzdžiui, Jacko Nicholsono portrete.

O štai subtili nespalvotų nuotraukų serija „Kita Versalio pusė“ spontaniškai buvo sukurta 2007 metais naudojant patį paprasčiausią, bet dizainerio itin mėgstamą „Fuji“ fotoaparatą.

*****************************************************

Naujame "L'Officiel" numeryje skaitykite:

Mini, maksi ir futurizmas: 2011 m. pavasaris

Jo brangenybė kašmyras

Juodoji diktatūra: mitai ir realybė

Primirštieji mados iliustratoriai

25-oji Prancūzijos antikvarų bienalė: neįtikėtinos pasaulio civilizacijos grožio akimirkos

Privati meno erdvė Niujorke