„Tutor” veikimo principas toks: greitkelio asfalte ties įvažiavimu į sistemos stebėjimo ruožą yra įrengti elektroniniai jutikliai, kurie siunčia signalą skaitmeninei fotografavimo sistemai, o ji užfiksuoja į ruožą įvažiavusio automobilio valstybinį numerį ir greitį.

Šios sistemos stebėjimo ruožas – 20–30 kilometrų. Visą atkarpą jutikliai fiksuoja važiuojantį automobilį, siunčia signalą vaizdo kamerai, kuri dar kartą fiksuoja greitį ir numerius.

Kompiuteris pagal gautus duomenis apskaičiuoja vidutinį kiekvienos mašinos greitį, atrenka pažeidėjus ir siunčia jų duomenis į kelių policijos duomenų centrą, o tvarkingai važiavusiųjų duomenis sunaikina.

„Lietuvos rytas“ rašo, kad mūsų šalies keliuose ši naujovė atsiras po poros metų.

„Naujai parengtame Valstybinės eismo saugumo 2011–2015 metų programos projekte yra punktas, kuriuo planuojama Lietuvoje įrengti sektorinių automatinių greičio matuoklių. Jei šią programą patvirtins Vyriausybė, maždaug 2012 metais bus pradėta statyti šiuos matuoklius. Automobiliai būtų užfiksuojami įvažiuojantys ir išvažiuojantys iš tam tikro ruožo. Jei atstumą jie įveikė greičiau, nei įmanoma neviršijant leidžiamojo greičio, fiksuojamas pažeidimas“, – teigė Kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo pavaduotojas Povilas Narbutas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją