Tyrėjai nusiuntė automobilį į 62 skirtingus servisus pataisyti keturis tyčia padarytus lengvai ištaisomus gedimus, kuriuos pastebėtų bet kuris kompetentingas mechanikas. Minėti gedimai buvo tokie: beveik tuščia atsarginė ir galinė padanga, minimaliame lygyje esantis stabdžių skystis bei perdegusi atgalinės eigos šviesos lemputė.

Tik 8-ios iš 62-ių dirbtuvių automobilį atidavė visiškai sutvarkytą, penkios dirbtuvės nesugebėjo pataisyti nė vieno gedimo.

Organizacijos „Which?“ atliktame tyrime 48 procentai dirbtuvių nepastebėjo stabdžių skysčio trūkumo, 68 proc. nepripūtė beveik visiškai tuščios atsarginės padangos, 57 proc. nepamatė neveikiančios atgalinės eigos šviesos lemputės, o 21 proc. neužkliuvo žemas oro slėgis galinėje padangoje.

Tyrimo autoriai sugalvojo išbandyti remonto dirbtuvių sąžiningumą: jie pripylė pilną bakelį langų apiplovimo skysčio ir pažiūrėjo, kurie servisai ims mokestį už skysčio pripylimą. 39 proc. paprašė už tai sumokėti, nors jokio skysčio neįpylė. Nors sumos buvo nedidelės – apytikriai nuo 3 iki 10 Lt, tačiau, pasak „Which?“, pinigų prašymas už nesuteiktą paslaugą yra „neatleistinas nesąžiningumas“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją