Gamintojo teigimu, pagrindiniai šio kupė-kabrioleto pirkėjai turėtų būti 25-45 m. amžiaus vyrai bei moterys, mėgstantys smagų vairavimo stilių. „Renault“ tikisi, kad su šiuo modeliu pavyks užimti dalį Europos mažų kabrioletų rinkos ir planuoja, jog šiemet Senajame žemyne bus parduota 100 tūkst. mažų kabrioletų, o kitąmet, priklausomai nuo ekonominių aplinkybių, net iki 150 tūkst. vnt. F.Girot pripažino, kad „Wind“ nėra sportinis automobilis, tačiau teigė, kad jis pasižymi geru valdymu ir sportiška interjero apdaila.

Kupė-kabrioletą „Wind“ kūrė „Renault Sport Technologies“ padalinys, tad jame rasime į sėdynes integruotus galvos atlošus, giliai įleistas prietaisų skales bei žemą sėdėseną: anot gamintojo, sėdynes nuo žemės skiria tik 51 cm. „Wind“ turi ir elektra valdomą metalinį stogą, kurį galima pakelti ar nuleisti per 12 sek.

„Renault“ praneša, kad tai vienas sparčiausiai veikiančių stogų, greičiau pakyla tik „Ferrari 575 Superamerica“ stogas, turintis analogišką konstrukciją. Pakeliamas stogas nesveria nė 22 kg, tad „Wind“ masė daugiausiai gali siekti 1’173 kg. Siekdamas išlaikyti automobilio standumą ir kompensuoti mažą svorį gamintojas po salonu ir bagažine įtvirtino specialius strypus.

„Wind“ yra gaminamas Novo Mesto (Slovėnija) gamykloje kartu su „Clio“ ir „Twingo“ modeliais. Nors „Wind“ gamybos planai kol kas neatskleidžiami, bendri Novo Mesto gamyklos pajėgumai siekia 200 tūkst. automobilių per metus.

383 cm ilgio „Wind“ užima tarpinę poziciją tarp „Twingo“ (360 cm) ir „Clio“ (403 cm). Šis modelis bus komplektuojamas su 1,2 ltr. (100 AG) ir 1,6 ltr. (133 AG) benzininiais varikliais. Manoma, kad pagrindinės jo rinkos bus Prancūzija, Vokietija ir Didžioji Britanija. Prekyboje „Wind“ pasirodys artimiausiu metu.