Apklausos duomenys rodo, kad net 51 procentas vairuotojų transporto priemonių apžiūrų reikalavimus vertina kaip tinkamus, 26 procentai teigia, kad "reikalavimai per griežti, bet būtini". Beje, 3 procentai atsakiusiųjų vairuotojų mano, kad periodinių techninių apžiūrų "reikalavimus reikėtų griežtinti", ir tik 14 procentų - "reikalavimus reikėtų supaprastinti".

Vairuotojai palankiai vertina ir laiką, kurį sugaišta atlikdami valstybinę techninę apžiūrą. 34 procentai jų teigia, kad tai trunka mažiau nei 30 minučių, 15 procentų - iki 45 minučių, 23 procentai - iki valandos. Beje, apklausa rodo, kad kaimo gyventojai techninėse apžiūrose užtrunka ilgiau nei miesto.

Kelių transporto priemonių valstybines technines apžiūras Lietuvoje nuo 1995 m. atlieka konkursus laimėję ir apskričių centruose įsikūrę 10 techninių apžiūrų centrų, kurie iki šios dienos dar įsteigė 61 stotį. Jos išdėstytos taip, kad vairuotojui iki artimiausios automobilio patikrinimo vietos nereikėtų važiuoti daugiau kaip 30 km.

Pagal Susisiekimo ministerijos nustatytus ir su Konkurencijos taryba suderintus tarifus techninė apžiūra Lietuvoje kainuoja pigiausiai iš kaimyninių valstybių - lengvojo automobilio apie 31 litą (Latvijoje - 60 litų, Estijoje - 82 litus). Ji atliekama kartą per dvejus metus, o minėtose kaimyninėse valstybėse - kasmet.

Europos Sąjungos PHARE ekspertai teigia, kad techninių apžiūrų sistema Lietuvoje yra geriausia tarp pokomunistinių valstybių analogiškų sistemų ir pripažinta kaip geriausiai dirbanti iš visų Lietuvos saugaus eismo sistemos grandžių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją