Įveikti per dieną per 400 km vingiuotais kalnų keliais ir tik melstis, kad nuo karščio nesproginėtų padangos ir neišsilydytų variklių galvutės. Tik vairuotojo ir šturmano galvos turi likti "šaltos" ir nepasiduoti per 50 laipsnių temperatūrai mašinos viduje.

Kad padėti suprasti, kokiomis sąlygomis dirba ralistai, "Subaru" Nr.1 Richardas Burnsas, atvažiavęs į laiko kontrolės punktą, paprašė žurnalistų paliesti saugos lankus jo "Imprezos WRC" viduje. Iš tikrųjų, negalima buvo ant jų nulaikyti rankos.

"Ir visa tai spinduliuoja į mus", - skundėsi anglas.

Kad įvertinti karščio pasekmes vairuotojams ralio metu, "Subaru" komandos gydytojas "sumaitino" ekipažams piliules - mikrosiųstuvus, kurie kūno viduje matuoja temperatūrą ir perduoda ją į registruojančius prietaisus, sumontuotus mašinos viduje. Po ralio visa informacija bus kruopščiai analizuojama ir daromos išvados.

Priminsiu, kad pernai nuo karščio Graikijoje apalpo ruožo metu R.Burnso šturmanas ir tik po to FIA leido startuoti be ugniai atsparių kombinezonų.

Gal netgi bus pakeista firminė, tamsiai mėlyna "Subaru" spalva, ko senai pageidauja ekipažai, bet kas neatitinka pagrindinio rėmėjo įvaizdžio.

Kipro ralis buvo pirmas iš trijų "very hot" tipo ralių. Birželio mėnesį sportininkų laukia dar karštesnė Graikija, o po to karščio kulminacija - Safari ralis Kenijoje.