Siekiant šių tikslų neišvengiamai teks gerokai padidinti gamybos išlaidas. Oficialiame pareiškime neatskleidžiama, kiek „Toyota“ pasirengusi investuoti, tačiau kompanijos viceprezidentas Takeshi Uchiyama patikino, kad vardan kokybės bus aukojamas pelningumas.

Visų pirma ketinama peržiūrėti naujų mašinų konstravimui ir testavimui skirtą laiką. Šiuo metu Japonijos rinkai skirti modeliai pradedami gaminti serijiniu būdu po 24 mėnesių darbo inžinierių kabinetuose, laboratorijose ir bandymų poligonuose. „Toyota“ žada visus šiuos procesus ateityje atlikti per 25 mėnesius, o ypač daug dėmesio skirti bandymams realiomis sąlygomis.

T. Uchiyama taip pat užsiminė, jog siekiant geresnės kokybės gali būti priimtas sprendimas supaprastinti kai kurias konstrukcijas, susiaurinti variklių ir skirtingų modifikacijų pasiūlą pristatant naujus modelius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją