Naujojo monstro „Dagger GT“ kūrėjai dirba „TranStar Racing“ kompanijoje ir yra gana gerai žinomi automobilizmo pasaulyje. Antai „Dagger GT“ dizainu rūpinosi Fillas Frankas, yra vienas superautomobilį „Saleen S7“ (ši mašina vos prieš mėnesį LeMano 24 valandų lenktynėse triumfavo LM GT1 klasėje) sukonstravusios komandos lyderių.

Variklį – 9,4 litro darbinio tūrio „aštuoniukę“ su dviguba turbina – naudodami „General Motors“ agregatus pagamino „Nelson Racing Engines“ inžinieriai. Jų vizitine kortele galima laikyti 1800 AG motorą, sukurtą superautomobiliui „Mosler Red Devil“
Pats „Dagger GT“ sukonstruotas ant ypač tvirto ir lengvo plieno vamzdžių karkaso, prie kurio pritvirtinti kėbului formą suteikiantys anglies pluošto lakštai. Amerikiečiai akcentuoja, kad daugeliu klausimų konsultavosi su labiausiai patyrusiais NASA specialistais, o nemažai detalių ir agregatų pasiskolino iš kosmines technologijas gaminančių kompanijų.

Mašinos variklis sumontuotas prieš galinę ašį. Beprotiškus 2000 AG ir 2710 Nm maksimalų sukimo momentą ratams perduoda 6 laipsnių pavarų dėžė. „TranStar Racing“ tikina, kad jų sukonstruotas aparatas iki 100 km/val. įsibėgėja per 1,7 sekundės ir gali lėkti maksimaliu 483 km/val. greičiu. Tokiomis dinaminėmis charakteristikomis negali pasigirti nei vienas lig šiol kitas mūsų planetoje pagamintas automobilis.

Beje, „Dagger GT“ geria specialų lenktynėms skirto benzino, metanolio ir etanolio „kokteilį“. Važiuojant maksimaliu greičiu superautomobilio degalų bakas ištuštėja per 6 minutes.
„TranStar Racing“ žada gaminti tris „Dagger GT“ versijas: vieną skirtą specialiai lenktynėms, kitą – važinėjimui bendro naudojimo keliais ir trečią – „liukso“ klasės, išsiskiriančią ypač prabangia apdaila. Visos mašinos bus gaminamos tik pagal individualius užsakymus ir kainuos mažiausiai 450 000 JAV dolerių.

2011-aisiais ketinama surinkti penkis „Dagger GT“ monstrus, iš kurių trys jau parduoti. Dar po metų „TranStar Racing“ tikisi rasti pirkėjus dar 10 šių superautomobilių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją