Rugpjūčio mėnesį „Citroen“ tikisi baigti visas automobilio bandymo realiomis sąlygomis programas, o metų pabaigoje patikrinti DS3 ralio trasose. Šis apartas bus komplektuojamas su 1,6 litro darbinio tūrio, 210 AG pajėgumo ir 350 Nm maksimalaus sukimo momento varikliu. Ralio lenktynėms parengta mašina turės naują sekvencinę automatizuotą pavarų dėžę su valdymo svirtimis prie vairo bei elektroninį variklio valdymo bloką, kuris sinchronizuos transmisijos ir motorą darbą. Sankabos pedalas čia bus naudojamas tik starto metu.

„Citroen DS3 R3T“ važiuoklė taip pat visiškai nauja. Ji sukonstruota taip, kad esant reikalui būtų galima reguliuoti ne tik amortizatorių standumą, bet ir tvirtinimo kampą, taip keičiant automobilio pakabos geometriją.

Svarbu tai, kad ruošiant šį automobilį lenktynėms buvo naudojama daug standartinių detalių – taip tikimasi sumažinti ralio komandų biudžetus. 2011-aisiais pasaulio ralio čempionato komandinėje įskaitoje bus varžomasi mašinomis, turinčiomis kaip tik tokius – turbininius 1,6 l. darbinio tūrio – variklius.

Pagal R3T techninius reikalavimus automobilį ralio lenktynėms ruošia ir „Ford“. Šios komandos inžinieriai dirba su „Fiesta S2000“ modeliu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją