„Red Bull“: situacija susiklostė nepalankiai „Ferrari“

„Nemanau“, – paklaustas, ar išties arbitrai, kaip teigė italų komandos lenktynininkas Fernando Alonso, klastojo lenktynes, atsakė „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris.

„Manau, kad saugos automobilio fazė tiesiog susiklostė nepalankiai „Ferrari“, o „McLaren“ pasielgė galbūt ne visai gražiai, tačiau jie už tai buvo nubausti“, – sakė britas.

„Tai jiems tikriausiai nieko nekainavo, tačiau taip jau viskas susiklostė. Nemanau, kad lenktynėmis buvo manipuliuojama. FIA tiesiog reikėtų ateityje pergalvoti saugos automobilio taisykles.“

„McLaren“: L. Hamiltono taisyklių pažeidimas – mažmožis

Martino Whitmarsho, „McLaren“ komandos vadovo, teigimu, Lewiso Hamiltono padarytas taisyklių pažeidimas – vadinamasis saugos automobilio lenkimas šiam į trasą išvažiavus greta lenktynininko – tebuvo mažmožis, kurį F. Alonso pernelyg smarkiai išpūtė.

„Pasižiūrėkite į tą incidentą – jo išvengti buvo labai labai sudėtinga ir tai buvo mažmožis“, – teigė buvęs ispano darbdavys.

„Reikalą visuomet aiškinasi teisėjai. Jie priima sprendimą. Remdamasis savo patirtimi autosporte galiu pasakyti, kad tai visiškai normalu, tačiau Fernando galbūt turi kitokios patirties“, – ironiškai kalbėjo jis.

„Lotus“: tokios situacijos – neišvengiamos

„Lotus“ technikos direktoriaus Mike'o Gascoyne'o teigimu, nuolat kaitaliojant saugos automobilio taisykles, panašūs incidentai yra tiesiog neišvengiami ir dėl to nederėtų kaltinti teisėjų ir Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) specialistų.

„Manau, kad nuo tada, kai pradėjome kaitalioti saugos automobilio taisykles, ką nors pakeitę susiduriame su nenumatytais scenarijais – manau, kad taip ir nutiko“, – sakė britas.

„Charlie (Whitingas – red. past.) bando atlikti darbą savo nuožiūra, priima sprendimus savo nuožiūra – jo darbas toks pat sunkus, kaip ir visų. Manau, kad tai neišvengiama“, – pažymėjo jis.

„Ferrari“ sušvelnino toną

Iš pradžių Europos GP lenktynes skandalu vadinusi „Ferrari“ komanda vėliau kiek sušvelnino toną, tačiau ir toliau tvirtai laikėsi priekaištų teisėjams bei ragino peržiūrėti saugos automobilio taisykles.

„Mes jau kreipėmės į FIA. Rezultatų jau nepakeisi, tačiau turime užtikrinti, kad aptariami dalykai ateityje daugiau nepasikartotų“, – pažymėjo ekipos vadovas Stefano Domenicali.

„Mes turime būti atsargūs ir vengti neigiamo požiūrio, nes skundimasis tik dėl skundimosi yra niekam nenaudingas. Mums reikia išlikti ramiems, tačiau negalime apsimetinėti, kad nieko nenutiko. Nepaisant to, kartoju, turime teikti pirmenybę racionalumui, o ne emocijoms, kurios yra labai stiprios“, – dar vėliau kalbėjo italas.

S. Domenicali pažymėjo, kad „Ferrari“ labiausiai liko nepatenkinta tuo, kiek Europos GP lenktynių teisėjams prireikė laiko skiriant baudą L. Hamiltonui ir kokiomis mažomis bausmėmis atsipirko saugos automobilio fazės pradžioje greitį viršiję sportininkai.

Komentuodamas F. Alonso išsiplūdimą žurnalistams iškart po lenktynių, aiškinant, kad varžybos buvo suklastotos, italas pripažino, kad pilotas tuomet kalbėjo pagautas įkarščio.

„Na, manau, kad tuo metu jis buvo įsikarščiavęs. Be abejo, Fernando šioje situacijoje buvo sužlugdytas. Mūsų lenktynėms pakenkė situacija, kurios nekontroliavome. Galiu pasakyti tik tiek“, – pridūrė jis.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt