Elektrinė šio taksi pavarų dėžė naudoja didelę 45 kilovatvalandžių ličio-jonų bateriją, įtaisytą automobilio grindyse. Priekiniai taksi ratai varomi 50 kilovatų (67 AG) elektriniu varikliu. Maksimalus šios koncepcijos greitis – 120 km/val.

Nepaisant didžiulės baterijos, „Volkswagen“ tvirtinimu, „Milano“ taksi sveria 1500 kg ir gali nuvažiuoti iki 296 km, priklausomai nuo to, kaip yra vairuojamas.

Vokietijos bendrovė taip pat pranešė, kad 80 proc. taksi baterijos galima įkrauti per vieną valandą.

Viena iš išskirtinių „Milano“ dizaino detalių – slankiojančios durys. Be to, įdomu ir tai, kad automobilio priekyje nėra keleivio sėdynės – čia numatyta vieta bagažui. Dominuojančios žalia ir juoda elektromobilio spalvos – tai nuoroda į tradicinius Milano taksi automobilius.

Pasak „Volkswagen“ atstovų, taksi automobiliai, panašūs į „Milano“ elektromobilius, tiks viso pasaulio miestams, pradedant Milanu, Berlynu, Niujorku, Pekinu, Londonu, Maskva ir baigiant Tokiju.