Du „Solaris Elettra“ elektromobilio modeliai bus gaminami Addis Ababa mieste ir kainuos apie 12–15 tūkst. JAV dolerių (30–38 tūkst. litų). Šie automobiliai bus parduodami Etiopijoje ir eksportuojami į kitas Afrikos bei Europos valstybes.

Vis dėlto yra abejonių, ar Juodasis žemynas, kuriam būdingas nereguliarus elektros energijos tiekimas, žemas pragyvenimo lygis ir neišvystyta infrastruktūra, yra pasiruošęs elektromobiliams.

Bendrovės, gaminančios „Solaris“ elektromobilius, vadovas Carlo Pironti BBC sakė, kad Etiopijai būdingi elektros energijos tiekimo sutrikimai nėra pagrindinė kliūtis elektromobilių eksploatavimui šalyje. „Ateityje Etiopija nebesusidurs su šia problema. Be to, mūsų gaminamus elektromobilius įkrauti gali ne tik generatorius, bet ir saulės energija“, – teigė C.Pironti.

Automobilių mokesčiai Etiopijoje gali siekti daugiau nei 100 proc., todėl neabejojama, kad šalies gyventojai, kurių pajamos itin mažos, sieks įsigyti būtent elektromobilius. C.Pironti pažymėjo, kad jo įmonė pasiūlys specialią kreditų sistemą neturtingiems klientams.

Per ateinančius tris mėnesius kiekvieną savaitę ketinama pagaminti po šešis „Solaris Eletrra“ elektromobilius. Kai bendrovės gamykla pradės veikti visu pajėgumu, įmonė planuoja per savaitę pagaminti po 30 elektromobilių per savaitę.

Praėjusią savaitę kita Afrikos valstybė – Ruanda – pristatė pirmąjį savo biodyzelinį autobusą. Šiuo metu ši valstybė stato didžiulę hidroelektrinės užtvanką ir tikisi ilgainiui tapti pagrindine elektros energijos eksportuotoja Afrikoje.