aA
Išskirtinis „Ford“ serijinės, tačiau ribotos gamybos modelis „Focus RS500“ debiutuos Leipcigo (Vokietija) automobilių parodoje balandžio 9 dieną. „Focus RS500“ modelis, kurio bus pagaminta tik 500 vienetų, žymi dabartinio „Focus RS“ gamybos pabaigą, rašoma gamintojo pranešime.
Ford Focus RS500
© Gamintojo nuotr.

Išskirtinė matinė spalva, R19 lengvojo lydinio tamsūs ratlankiai, gausi „Premium“ įranga bei dar galingesnis, net 350 AG (esant 6000 aps./min.) išvystantis 2.5 l, 5 cilindrų benzininis agregatas – tikra dovana automobilių entuziastams.

„Focus RS“ – galingiausias „Ford of Europe“ sukurtas modelis, varomas priekiniais ratais. Gamintojų teigimu, jiems pavyko idealiai subalansuoti automobilio svorio centrą, sukonstruoti geriausią šiame segmente pakabą („RevoKnuckle“), tad automobilis stebina savo galimybėmis. Modelyje „Focus RS500“ variklis atnaujintas ir dabar yra galingesnis 45 AG bei išvysto 460 Nm sukimo momentą (2500-4500 aps./min. diapazone).

Gamintojai nurodo, kad „Ford Focus RS500“ nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 5,6 sek. ir pasiekti maksimalų 265 km/val. greitį.

„Ford Focus RS500“ bus pasiūlytas Europos pirkėjams iš 20 šalių. Tik 500 automobilių pagaminsianti „Ford of Europe“ kompanija žymės kiekvieną modelį specialia metaline plokštele centrinėje konsolėje su skaičiais nuo 001 iki 500.

Suomijos ir Baltijos šalių rinkoms yra skirta 10 „Focus RS500“ automobilių kvota. Specialaus modelio kaina oficialiai neatskleidžiama, tačiau portalo „Autocar“ žiniomis, automobilis Didžiojoje Britanijoje kainuos apie 35 tūkst. svarų sterlingų (134,4 tūkst. Lt). Užsakymai priimami nuo gegužės, o pirmuosius pirkėjus „Focus RS500“ pasieks vasaros pabaigoje. Standartinio „Focus RS“ gamybą planuojama pabaigti rugsėjį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.