Lyginant su pirmtako rezultatais, „Fluence“ laukia nemenkas išbandymas. „Renault Megane II“ sedanas buvo itin populiarus, ypač tokiose šalyse kaip Turkija (parduota 140 tūkst. vnt.), Rusija (parduota 60 tūkst. vnt.) ir Rumunija (parduota 35 tūkst. vnt.).

Gausus bazinės įrangos sąrašas

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 52 tūkst. Lt. „Renault“ atstovai teigia, „Fluence“ pirkėjai už tokią sumą gauna „prestižą ir komfortą“.

„Fluence” įrangos sąrašas yra išties neprastas kaip kompaktinės klasės automobiliui. Pigiausia versija „Expression” turi oro kondicionierių, CD ir MP3 grotuvus, vairuotojo ir keleivio saugos pagalves bei 2 šonines oro pagalves, 2 oro pagalves-užuolaidas, ESP, ABS ir traukos kontrolės (ASR) sistemas bei kt.

Mūsų išbandytas „Fluence“ turėjo aukštesnio lygio komplektaciją „Privilege”, kuri bazinės įrangos sąrašą papildo parkavimo pagalbos sistema, automatiniu dviejų zonų oro kondicionieriumi, berakte užvedimo sistema ir užuolaidėlėmis nuo saulės. Tokio automobilio su 1,5 l dyzeliniu dCi varikliu įprasta kaina – 69,9 tūkst. Lt, tačiau „Renault“ atstovai šiuo metu taiko specialią kainą, kuri siekia 60,8 tūkst. Lt.

Lietuvos rinkai „Renault Fluence“ automobiliai siūlomi su 3 varikliais: benzininiu 1.6 l, 110 AG bei dviem dyzeliniais varikliais – 1.5 l, 85 AG ir 1.5 l, 105 AG. Verta paminėti tai, kad nesvarbu, su kokiu varikliu nuspręsite pirkti „Fluence“, „Renault“ jums nepasiūlys automatinės pavarų dėžės, tik 5 arba 6 laipsnių mechaninę.

Dėl didesnių nei įprasta kompaktinei klasei matmenų, Turkijoje gaminamas „Renault Fluence“ viena koja žengia į aukštesnės klasės automobilių segmentą. Keturių durų „Renault“ sedanas yra 4,62 m ilgio ir 1,809 m pločio. Automobilio važiuoklės bazė (2,702 m) prilygsta tokiems modeliams kaip „Volkswagen Passat“, todėl „Fluence“ kūrėjai galėjo laisvai disponuoti vidaus erdve.

Ant užpakalinių sėdynių vietos daugiau nei įprastame hečbeke, vis dėlto pagal šį kriterijų „Fluence“ išlieka kompaktinės klasės atstovu, nes didesnių gabaritų keleiviams čia ne itin patogu.

„Fluence“ kūrėjus galima pagirti už gilios bagažinės erdvę, kuri yra net 530 l (be to, ją galima išplėsti sulankstant sėdynes). Tiesa, atrodo, kad prancūzai pamiršo bagažinės dangčiui prikabinti bent kokią rankenėlę, tad uždarant bagažinę, neišvengiamai teks susitepti pirštus.

Salone prabangos nerasta

Žvelgiant į užpakalinę automobilio dalį ir žibintus, nesunku rasti aliuzijų į „Renault Laguna“ modelio dizaino bruožus. Ir nors iš išorės automobilis atrodo dailiai, o prieš fotosesiją priverstinai apsilankęs plovykloje jis sukūrė galbūt net prabangų įspūdį, tačiau įsėdus į mašinos vidų, tenka realybei pažiūrėti į akis. Kad ir kaip to norėtų „Renault“, bet „prabanga bei prestižu“ čia nekvepia.

Interjeras – beveik kaip „Megane“, tik prietaisų skydelis kiek kitoks. Salone dominuoja šviesios spalvos, kai kurios detalės yra su odos dekoracijomis, minkštas detales malonu liesti, tačiau jos neatrodo itin kokybiškos ir patvarios, tad vertinant bendrai – vaizdas kaip ekonominės klasės automobilyje.

Automobilio galinė dalis aukštai pakelta, o užpakalinis automobilio stiklas nėra toks didelis, kad užtikrintų gerą matomumą. Be to, nustebino ir tai, kad pastovaus greičio kontrolės įjungimo mygtukas įtaisytas ne ant vairaračio, ne po juo ar kitoje matomoje vietoje, bet porankyje, tarp sėdynių. Šis sprendimas eismo saugumui ir vairuotojų dėmesingumui tikrai nepasitarnaus.

Variklis pranoksta lūkesčius

Jeigu sėstum prie „Fluence“ vairo ir nežinotum šio modelio techninių charakteristikų, greičiausiai neįtartum, kad po variklio gaubtu slepiasi 1.5 l, 105 AG agregatas. Jis tikrai pranoksta bet kokius lūkesčius, yra užtektinai galingas ir pakankamai tylus. Be to, maksimalus 240 Nm sukimo momentas pasiekiamas jau esant 2000 aps./min., tad „Fluence“ įsibėgėja gana smagiai.

Nors automobilio valdymas ne sportinis, tačiau išties patogus. „Lengvas“ vairaratis klusniai vykdo vairuotojo komandas, o pakaba tokia minkšta, kad rodos „Fluence“ gatvėmis tiesiog „plaukia“.

Gamintojų teigimu, vidutinės automobilio degalų sąnaudos turėtų siekti vos 4,5 l/100 km. Tačiau nuvažiavus apie 400 km, iš kurių maždaug pusė – užmiesčio kelyje, kuro sąnaudų matuoklis nerodė mažiau nei 5,9 l/100 km.

Nepaisant pastebėtų kelių trūkumų, elegantiško silueto „Fluance“ sedanas yra palyginti nebrangus, taupiai važiuojantis, erdvus ir lūkesčius pranokstantis automobilis.

„Renault Fluence“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 1461 cm3
Degalai: dyzelinas
Galia: 78 kW/105 AG/4000 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 240 Nm/2000 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ilgis: 4618 mm
Plotis: 1809 mm
Aukštis: 1479 mm
Važiuoklės bazė: 2702 mm
Svoris: 1277 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 11,4 sek.
Vidutinės degalų sąnaudos: 4,5 l/100 km
Bagažinės tūris: 530 l
Kaina: 69,9 tūkst. Lt (bazinė versija – nuo 52 tūkst. Lt)

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją