Tikėtina, kad tai „Michelin“ atsakas „Bridgestone“. Monzos trasoje bandymų metu „Michelin“ pastebėjo, kad priekinės ir galinės „Bridgestone“ padangos susidevėdavo skirtingai. Manoma, kad tai galėtų įtakoti skirtingi gumos mišiniai, kas yra draudžiama pagal sportinio reglamento 76b straipsnį.

“Michelin”:”Mes neturime jokių įrodymų prieš „Bridgestone“. Tačiau mūsų partneriai pastebėjo keletą anomalijų susijusių su jų padangomis. Mes tik pranešėme apie tai FIA“.

“Bridgestone“ patvirtino, kad FIA tikrina paimtus po Italijos GP jų padangų komplektus ir yra įsitikinę, kad jokių reglamento pažeidimų rasta nebus.

FIA laboratorijoje taip pat tikrinama padangų griovelių simetriškumas. Pierras Dupasquier neseniai pareiškė, kad labai abejoja ar „Bridgestone“ padangos atitinka šituos reikalavimus.

77 straipsnyje parašyta: b. Visos „sausos“ padangos turi turėti kontaktiniame plote išilginius griovelius vienodai išdėstytus nuo rato ašies. c. Kiekviena priekinė padanga, kai ji nėra susidevėjusi, turi turėti 4 griovelius, kurie turi būti simetriški atsižvelgiant į rato centrą.

Gaila, kad šitas padangų karas pradeda temdyti tokį įtemtą ir įdomų čempionatą. Tikėkimės, kad ginčai dėl sportinio reglamento pažeidimų neatitrauks dėmesio nuo tikros kovos.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.