Skaičiuojama, kad iš apie 320 mokyklų liktų tik apie 50. „Lietuvos žinių“ duomenimis, tuomet kursų kaina pabrangtų dvigubai ir siektų apie 2 tūkst. litų.

Rinkoje išsilaikiusių mokyklų pelnai išaugtų, jos pasidalintų apie 100 mln. litų per metus. Reformos priešininkai įsitikinę, kad nauja tvarka kurpiama tam tikram bičiulių ratui. Rinkoje galėtų išlikti tik finansiškai itin pajėgūs dalyviai, mat naujovėse numatomi brangūs reikalavimai: mokymui naudoti ne senesnius nei 10 m. automobilius, pritaisyti filmavimo kamerų, įrengti specialias aikšteles.

Vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacijos viceprezidentas Darius Lesickas „Lietuvos žinioms“ piktinosi, kad Susisiekimo ministerijos siūlomos naujovės neduos realios naudos mokymosi procesui, prasilenkia su logika ir europine praktika.

Pastebima, kad vairuotojų mokymo koncepciją įgyvendinti paprasta – užtenka susisiekimo ministro įsakymo, nereikia Seimo ar Vyriausybės pritarimo.

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis neigia įtarimus, kad tarnauja siauram šio verslo atstovų ratui. Jis tikina, kad mokymo bazės kokybės kartelės kėlimas turi daryti teigiamą poveikį mokymosi procesui ir mažinti avaringumą keliuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją