Pardavimų vadovas Jerome'as Stollas teigė, kad „Renault“ Vokietijos rinkos dalis šiais metais gali sumažėti, tačiau kompanija imsis veiksmų, kurie padėtų sušvelninti nuosmukį. Praėjusiais metais „Renault“ rinkos dalis Vokietijoje išaugo 1 proc. (iki 6 proc.) tuo tarpu pasaulio rinkos dalis padidėjo 0,1 proc. (iki 3,7 proc.).

Prancūzijos automobilių gamintojas pranešė, kad gruodžio mėn. „Renault“ pardavimai išaugo 40 proc. 2009 m. „Renault“ pardavimai Europoje kilo 1,5 proc., tačiau besivystančiose rinkose, įskaitant Rumuniją, Rusiją ir Šiaurės Afriką, smuko 12 proc.

Už Europos ribų, „Renault“ metiniai pardavimai smuko 11 proc., t.y. pirmąkart per dešimtmetį.