„Dabartinio „Clio“ įpėdinis gali būti gaminamas ne Paryžiaus regione, o Turkijoje“, – rašo „La Tribune“.
„Renault“ gamykloje Bursoje (Turkija) šiuo metu taip pat gaminamas trečiosios kartos „Clio“. Turkų bendrovės „Oyak Group“, kuri yra „Renault“ mašinų gamybos partneris, atstovų teigimu, šiuo metu vedamos derybos dėl galimybės naująjį „Clio“ gaminti vien tik Turkijoje.
„Renault“ atstovai sako, kad galutinis sprendimas kol kas nepriimtas.
Anksčiau skelbta, kad „Renault“ taip pat kalbasi su „Daimler AG“ dėl galimybės bendradarbiauti gaminant mažus automobilius. „La Tribune“ žiniomis, jei gamintojai susitartų, jie dalintųsi kitos kartos „Smart“, „Mercedes-Benz“ A ir B klasės modelių platformomis, keistųsi varikliais, elektromobilių įrenginiais ir technologijomis, o į bendradarbiavimo programą būtų įtrauktas ir „Nissan Motor“, kurio 44 proc. akcijų valdo „Renault“.