Jei žmogus negali atidėti savo kelionės, o pasiūlyti variantai jam netinka, tuomet bendrovė grąžina už bilietus sumokėtus pinigus, informuoja DELFI.ee. Jei „Finnair“ pasiūlo žmogui skrydžio variantą, susijusį su papildomomis išlaidomis, tai pati padengia skirtumą, bet problema yra ta, kad kitų bendrovių reisuose laisvų vietų yra likę ne tiek jau daug, praneša „Finnair“ spaudos tarnyba.

Bilietus turintiems keleiviams visų pirma patariama kreiptis į kelionių agentūrą, kurioje jie įsigijo bilietus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją