Pavakarę, pasibaigus darbo dienai, prašmatnaus Gindzos rajono centre esantis "Mitsukoshi" prekybos centro skėčių skyrius kasdien sausakimšas jaunų moterų.
"Per paskutiniuosius trejus metus pastebėjome, kad gerokai išaugo skėčių pirkėjų moterų nuo 20 iki 30 metų", - naujienų agentūrai AFP sakė skyriaus vadybininkas Tomoyasu Muto (Tomojasu Muto).
Prancūziškos mados ir grožio konsultantė Francoise Morechand (Fransua Morešan), pirmą kartą Japonijoje apsilankiusi septintajame dešimtmetyje, teigia, kad dabar garsiosios kosmetikos ir grožio pramonės bendrovės paklūsta naujai mados tendencijai.
"Šiandien nėra nė vienos kompanijos, kuri neturi odos balinimo produktų, skirtų Azijos rinkoms, - sakė ji. - Balta oda Japonijoje visuomet turėjo svarbią reikšmę, nes ji byloja, kad nesi darbininkas arba valstietis".