Naujasis CRD dyzelinis variklis atitinka „Euro 5“ reikalavimus. Šis agregatas, komplektuojamas su 6 laipsnių pavarų dėže, išvysto 120 kW (163 AG) ir 320 Nm sukimo momentą, tai 16 proc. daugiau galios, 3 proc. didesnis sukimo momentas ir 25 proc. išaugęs leistinas maksimalus tempimo pajėgumas (1500 kg), lyginant su ankstesniu dyzeliniu varikliu.

Gamintojų teigimu, garso izoliacijos medžiagos leido dyzelinių variklių vibraciją ir triukšmą sumažinti net 25 proc., lyginant su ankstesniais „Dodge Caliber CRD“ modeliais.

Benzininių variklių pasiūla – 2,0 ir 2,4 litro darbinio tūrio. Naujasis 2.0l darbinio tūrio variklis keičia anksčiau naudotus 1.8l variklius, išvystydamas 4 proc. daugiau galios (115 kW / 156 AG) ir 13 proc. didesnį sukimo momentą (190 Nm). Pageidaujantiems dar daugiau galios siūlomas 2,4 litro keturių cilindrų variklis pasiekiantis 125 kW (170 AG) ir 220 Nm sukimo momentą.

„Tik prieš keletą metų pradėjus „Dodge Caliber“ gamybą, jo drąsus stilius paliko ryškų pėdsaką Europos keliuose. Dabar automobilis siūlomas su visai nauju turbodyzeliniu varikliu, kuris užtikrina dar didesnę ekonomiją ir efektyvumą“, – sakė „Dodge“ prekės ženklo prezidentas ir vyriausiasis vykdantysis vadovas Mike'as Accavitti.

Ankstesnis „Dodge Caliber“ Lietuvoje kainuoja nuo 63,1 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją