Kaip DELFI sakė troleibusų vairuotojų profsąjungos pirmininkas Petras Balčaitis, pirmadienio rytą į Kauno gatves turėjo išvažiuoti apie 120 troleibusų, tačiau jų išvyko tik apie trečdalis – 40. Tuo Kauno valdžia pasirūpino dar sekmadienio vakarą – dalis troleibusų buvo nutempti į autobusų parką, o pirmadienį išvyko įprastais maršrutais. Savo ruožtu troleibusų vairuotojų profsąjunga kreipėsi į policiją dėl dingusių troleibusų.

P. Balčaičio teigimu, pirmadienį streikuoti atsisakė tik drausminių nuobaudų turintys vairuotojai. Beje, dalis troleibusų, kurie buvo nutempti į autobusų parką, pirmadienį grįžo į „Autrolį“ taip ir nepavėžėję kauniečių. Šių troleibusų vairuotojus gausiai susibūrę kolegos pasitiko plojimais.

Troleibusų trūkumą Kaune pirmadienį kompensuoja „Kautros“ bei „Autobusų parko“ autobusai, kurie kursuoja troleibusų maršrutais.

„Autrolio“ vairuotojai protestuoja prieš mažinamus atlyginimus. Kauno savivaldybė, dotacijas „Autroliui“, kaip ir visoms savivaldybės įmonėms, sumažino 20 proc. Jei į troleibusų vairuotojų protestus nebus atsižvelgta, streiką žadama pakartoti rugsėjo 1 ir 8 dienomis. Vėliau streikai kartosis iš anksto neįspėjus.

A. Kupčinsko teigimu, esant dabartinei finansinei situacijai neįmanoma išlaikyti dabartinių troleibusų vairuotojų atlyginimų. Vidutinis vairuotojų atlyginimas „į rankas“ siekia beveik 2 tūkst. Lt. Pasak P. Balčaičio, ES šalyse vairuotojai gauna tris kartus daugiau.

„Dabartinis atlyginimas tėra savotiškas protingas kompromisas ir apie jokį algų mažinimą net negali būti kalbos“, - DELFI sakė P. Balčaitis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją