Panašūs renginiai vakarų Europoje vyksta jau ne vienerius metus, tik ten dėl seksualiausių apatinių vardo tarpusavyje konkuruoja ne jų gamintojai, o apatiniu trikotažu prekiaujančios parduotuvės.

Anot lietuviškojo "Apatinių fiestos" renginio organizatorių - lietuviai lengviau įsimena ne parduotuves, o apatinio trikotažo gamintojų etiketėse nurodomus pavadinimus, taigi įdomiau rinkti prekinį ženklą.

Organizuoti tokį renginį klubo vadybininkams kilo idėja, surinkus informaciją apie panašius rinkimus Prancūzijoje ir Vokietijoje.

"Tikimės, kad "Apatinių fiestos" seksualiausių apatinių taurė taps ne tik parduotuvės puošmena, bet ir kokybės bei stiliaus simboliu jos klientams" - sakė renginio organizatoriai, pažadėję klubo lankytojus dar tris savaites iš eilės stebinti naujausiomis apatinio trikotažo madų tendencijomis bei neįprasta pristatymų choreografija.

Praeitą savaitę apatinių "ringe" nugalėjo itališko apatinio trikotažo gamintojai - "Pati Pati". Šią savaitę susikaus dvi kompanijos, tai - austrų "Palmers" ir italų "Golden Point".

Kokių firmų apatinis trikotažas bus rodomas dar kitą šeštadienį, organizatoriai sakė norintys išlaikyti paslaptyje: "Daug įdomiau sužinoti "priešininką" paskutinę minutę, tuomet pristatymai bus rengiami stengiantis pabrėžti savo produkcijos autentiškumą, o ne taikantis prie konkurento" - teigė klubo vadybininkai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją