Anot lietuviškojo "Apatinių fiestos" renginio organizatorių - lietuviai lengviau įsimena ne parduotuves, o apatinio trikotažo gamintojų etiketėse nurodomus pavadinimus, taigi įdomiau rinkti prekinį ženklą.
Organizuoti tokį renginį klubo vadybininkams kilo idėja, surinkus informaciją apie panašius rinkimus Prancūzijoje ir Vokietijoje.
"Tikimės, kad "Apatinių fiestos" seksualiausių apatinių taurė taps ne tik parduotuvės puošmena, bet ir kokybės bei stiliaus simboliu jos klientams" - sakė renginio organizatoriai, pažadėję klubo lankytojus dar tris savaites iš eilės stebinti naujausiomis apatinio trikotažo madų tendencijomis bei neįprasta pristatymų choreografija.
Praeitą savaitę apatinių "ringe" nugalėjo itališko apatinio trikotažo gamintojai - "Pati Pati". Šią savaitę susikaus dvi kompanijos, tai - austrų "Palmers" ir italų "Golden Point".
Kokių firmų apatinis trikotažas bus rodomas dar kitą šeštadienį, organizatoriai sakė norintys išlaikyti paslaptyje: "Daug įdomiau sužinoti "priešininką" paskutinę minutę, tuomet pristatymai bus rengiami stengiantis pabrėžti savo produkcijos autentiškumą, o ne taikantis prie konkurento" - teigė klubo vadybininkai.