Arbitrai diskvalifikaciją „Renault“ komandai buvo skyrę už tai, kad tinkamai neprisukusi vieno iš ratų ir žinodama apie tai, į trasą išleido Fernando Alonso. Ispanui įveikus pusę žiedo, ratas pavojingai atitrūko nuo bolido.

Vengrijos GP teisėjai nustatė, kad ekipa ne tik nesiėmė jokių priemonių sustabdyti bolidą šiam dar riedant techninio aptarnavimo zona, bet ir apskritai nepranešė lenktynininkui apie problemą, net šiam ėmus skųstis esą prakiurusia padanga.

Arbitrų nuomone, „Renault“ komanda pažeidė „Formulės-1“ sporto reglamento 3.2 straipsnį: „Dalyviai privalo užtikrinti, kad jų automobiliai treniruočių ir lenktynių metu atitinka leidimo dalyvauti ir saugos reikalavimus.“

Be to, ekipa apkaltinta nesilaikiusi reglamento 23.1 straipsnio, kuriuo reikalaujama, kad bolidai iš techninio aptarnavimo zonos būtų išleidžiami tik įsitikinus, jog tai daryti saugu.

Pirmadienį Paryžiuje (Prancūzija) vykusiame FIA Apeliacinio teismo posėdyje „Renault“ teigė, kad ekipos elgesyje nebuvo jokių tyčinių elementų. Komandos tvirtinimu, tai, jog F. Alonso ratas buvo pritvirtintas netinkamai, žinojo tik mechanikai, neturėję galimybės informuoti kitų komandos darbuotojų, sėdinčių prie boksų sienos ir palaikančių ryšį su lenktynininku.

„Renault“ komanda sutiko pažeidusi taisykles, tačiau prašė pakeisti diskvalifikaciją vienerioms lenktynėms kita nuobauda. FIA Apeliacinis teismas patenkino ekipos apeliaciją, pakeisdamas skirtą bausmę į įspėjimą ir 50 tūkst. JAV dolerių (apie 122 tūkst. litų) piniginę baudą.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt