Latvijoje vienam gyventojui skiriama 20,22 JAV dolerio (80,88 lito) reklamos išlaidų, Estijoje - 27,66 JAV dolerio (110,64 lito).

"SIC Gallup Media" duomenimis, 2000 metais Lietuvos reklamos rinka buvo apie 380 mln. litų - maždaug 11 proc. mažesnė nei 1999-aisiais, kai ji buvo 427 mln. litų.

Reklamai televizijoje 2000 metais išleista 213 mln. litų - 5,3 proc. mažiau nei metais anksčiau (225 mln. litų). Reklamai žurnaluose per praėjusius metus skirta 36 mln. litų - 2,7 proc. mažiau nei 1999-aisiais (37 mln. litų). Išlaidos lauko reklamai pernai sumažėjo 5,3 proc. - nuo 19 mln. iki 18 mln. litų.

Tačiau jau šių metų sausio mėnesį reklamai Lietuvoje išleista maždaug 21,98 mln. litų - 27,9 proc. daugiau nei praėjusių metų sausį, kai ši suma buvo 17,18 mln. litų.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją