"SIC Gallup Media" duomenimis, 2000 metais Lietuvos reklamos rinka buvo apie 380 mln. litų - maždaug 11 proc. mažesnė nei 1999-aisiais, kai ji buvo 427 mln. litų.
Reklamai televizijoje 2000 metais išleista 213 mln. litų - 5,3 proc. mažiau nei metais anksčiau (225 mln. litų). Reklamai žurnaluose per praėjusius metus skirta 36 mln. litų - 2,7 proc. mažiau nei 1999-aisiais (37 mln. litų). Išlaidos lauko reklamai pernai sumažėjo 5,3 proc. - nuo 19 mln. iki 18 mln. litų.
Tačiau jau šių metų sausio mėnesį reklamai Lietuvoje išleista maždaug 21,98 mln. litų - 27,9 proc. daugiau nei praėjusių metų sausį, kai ši suma buvo 17,18 mln. litų.
Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, taip pat pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.