Didžiausios įtakos vartotojų kainų indekso reikšmei turėjo 1,2 proc. vasarį pabrangę maisto produktai ir 0,4 proc. sumažėjusios ryšių grupės prekių ir paslaugų kainos, 0,3 proc. atpigę alkoholiniai gėrimai ir tabako gaminiai.Įtaką taip pat darė nepakitusios arba mažai pakitusios kitų grupių prekių ir paslaugų kainos.
Maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų kainų indeksą labiausiai paveikė 18,1 proc. pabrangusios sūdytos žuvys, 13,5 proc. - vynuogės, 12,3 proc. - morkos, 6,4 proc. - kiauliena, 6,2 proc. - kakava, 4,3 proc. - petražolės, 4,2 proc. paukštiena, 2,8 proc. - jautiena. Pomidorai atpigo 12,2 proc., bananai - 4,5 proc., ilgavaisiai agurkai - 2,9 proc., aliejai - 2,2 proc., citrusų vaisiai - 1,2 proc., kiaušiniai - 1,1 procento.
Alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių kainų indeksą vasarį nulėmė 1,4 proc. atpigę šampanizuotas ir putojantis vynai bei 0,9 proc. lietuviškas alus.
Ryšių grupėje didžiausią įtaką darė 5 proc. atpigę mobiliojo ryšio paslaugos.
Būstas,vanduo, elektra, dujos ir kitas kuras, viešbučių, kavinių ir restoranų paslaugos per mėnesį atpigo 0,1 procento, transporto paslaugos pabrango 0,1 procento. Avalynė vasario mėn. atpigo 4,2 proc., drabužiai - 2,1 procento.