Tikimasi, kad tai leis "Alnai" ir "Office1" sparčiau žengti į užsienio rinkas.

"Esame įsitikinę, kad, pasikeitus akcininkų struktūrai, atsiras naujos galimybės mūsų dinamiškam plėtimuisi", - sakė Alytė Šatikienė, "Office1" prekybos tinklo direktorė. Pasak jos, tinklas sparčiai plėsis vidaus rinkoje - planuojama atidaryti dar penkis prekybos centrus pagrindiniuose šalies miestuose. Mažesniuose miestuose tinklas bus plečiamas parduodant subfrančizes. Daugiausia dėmesio bus skirta elektroninės parduotuvės, telerinkodaros bei stambių kontraktinių pardavimų verslo klientams plėtrai, klientų aptarnavimo gerinimui.

A.Šatikienės teigimu, įvykdžius valdymo struktūros pasikeitimus ir įgyvendinus plėtros planus, "Office1" prekybos tinklo apyvarta 2001 metais turėtų išaugti daugiau nei 50 procentų. Dar šiais metais planuojama atidaryti "Office1" prekybos centrą Rygoje. ABS šiuo metu baigia derybas dėl frančizės pardavimo Latvijos partneriams. Ateityje numatyta biuro reikmenų prekybos tinklą plėsti į Estijos bei kitų šalių rinkas.

1999 metais įsigijusi amerikiečių biuro reikmenų prekybos tinklo "Office1 Superstore International" frančizę, antrinė bendrovė ABS visiškai perėmė iš "Alnos" kompiuterinės įrangos pardavimus namų rinkai. "Office1" prekybos tinklo apyvarta pernai siekė 20 mln. litų. Prekyba kompiuterių bei biuro įranga praėjusiais metais sudarė 29 proc. "Alnos" grupės grynųjų pajamų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją