Didžiosios skrydžių bendrovės tvirtina mokesčio ant keleivių pečių neperkelsiančios.

Kaip DELFI sakė oro uosto atstovas spaudai ir ryšiams su visuomene Arūnas Marcinkevičius, pirmąjį pusmetį buvo tobulinama neįgaliųjų patogiam keliavimui būtina infrastruktūra, mokomi darbuotojai.

„Judėjimo negalią turintį klientą oro uosto personalas pasitiks prie automobilio, palydės iki registracijos stalo, o nuo registracijos stalo iki orlaivio jį palydės antžeminio aptarnavimo bendrovės atstovas. Surinktą mokestį dalinsimės su šiomis bendrovėmis", - tvirtino jis.

A. Marcinkevičius pabrėžia, kad oro uostas yra valstybės įmonė, kuri negali paslaugų teikti nemokamai, be to, šis mokestis esą yra nedidelis, nes ir tokių keleivių nėra daug.

Oro bendrovės „airBaltic" atstovybės Lietuvoje vadovas Tadas Vizgirda DELFI sakė, kad keleiviams šio mokesčio tikrai neperkels ir keliaujantys šio mokesčio poveikio nepajus.

„Mes visiškai pritariame šio mokesčio įvedimui, mūsų klientams tai papildomai nekainuos. Tai yra normali pasaulinė praktika: oro uostai sąskaitas išstato pagal faktą arba įtraukia jį į keleivio mokestį. Galėtų būti truputį pigiau, bet mums tai yra priimtina", - tvirtino jis.

T. Vizgirda sako girdėjęs nusiskundimų dėl pernelyg lėtai Vilniaus oro uoste aptarnaujamų neįgalių klientų. Todėl, anot jo, dar reikėtų investuoti į specialius liftus, vežimėlius, darbuotojų kvalifikaciją.

Mokesčio galėtų ir nebūti

„flyLAL Group“ komunikacijos vadovė Gintarė Rimkuvienė DELFI taip pat tvirtino, kad šio mokesčio ant savo klientų pečių neperkels.

„Mes pritariame ir sveikiname iniciatyvą gerinti oro uostuose sąlygas ribotos judėsenos žmonėms su negalia, tačiau reikia pasakyti, kad oro uostai apmokestinimo klausimus sprendžia skirtingai. Pavyzdžiui, Talino, Palangos oro uostai papildomo mokesčio iš oro bendrovių neketina imti, jų nuomone, pakanka renkamo keleivių mokesčio, Kauno oro uostas dar derina šį klausimą su oro bendrovėmis“, - sakė jis.

Oro bendrovės nuomone, ir kiti oro uostai galėtų šias sąnaudas prisiimti sau, padengdami jas surenkamu keleivių mokesčiu. „Juk ir restoranai, kai padaro patogius privažiavimus ribotos judėsenos asmenims, neima už tai papildomo mokesčio“, - priduria ji.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją