Po kino premjeros aukštakulnių paklausa išaugo kaip nat mielių. "Gwyneth faktorių" pajuto garsaus dizainerio komanda.

“Kai tik Gwyneth fotografijos pasirodė žiniasklaidoje, užplūdo skambučiai ir pageidavimai įsigyti tokius pat batelius. Skambino ir klientai, savo parduotuvių lentynose norintys matyti "kulnus-žudikus", - sakė Alexander McQueen mados namų atstovė.

Ne tik aktorę apavęs dizaineris džiaugiasi aukštakulnių paklausa. Pagrindinių Londono parduotuvių grandinės pripažino aukštakulnių pardavimų padidėjimą po to, kai Gwyneth pasirodė pasipuošusi trumpa suknele ir itin aukštais kulnais.

"TopShop" teigia, kad pardavimai nepaprastai šoktelėjo praėjusią savaitę. Tačiau parduotuvės atstovė pridūrė, jog platformos ir aukšti pakulniai atgimė jau praėjusiais metais.

“Dabar visas dėmesys batams: klientai pirmiausiai perka batus ir derina aprangą prie jų, o ne atvirkščiai", - sako ji.

Ella Wells, kompanijos "Bertie" atstovė, taip pat pripažįsta, kad aukštakulnių pardavimai sostinėje neabejotinai padidėjo.

"Gwyneth diktuoja fantastišką madą puikioms moterims", - įsitikinus Ella.

Pati aktorė sako labiau mėgstanti paprastus "aulinukus" ir sportinį stilių.