„Kaip ir kitose Europos šalyse, Lietuvos žmonės daugiau keliauja ir vis dažniau renkasi oro transporto privalumus, tačiau skraidinamų keleivių kiekį lemia ne tik natūralūs ekonominiai ir socialiniai procesai, bet ir aviakompanijų vykdoma strategija, – sako bendrovės generalinis direktorius Tadas Pukšta.

Pasak jo, praėjusiais metais buvo siekiama optimizuoti aviakompanijos veiklą, o šiemet pagrindinis strateginis uždavinys – aktyvi skrydžio krypčių plėtra.

Žiemos sezonu „flyLAL – Lithuanian Airlines“ reguliariųjų skrydžių geografiją išplėtė Pietų Europos kryptimis – buvo pradėti nauji reisai į Malagą, Romą, Lioną, Insbruką.

Kovo 30 dieną prasidėsiančiu vasaros sezonu keleiviams bus pasiūlyta apie 10 naujų krypčių, kai kurie reisai bus dažnesni arba bus vykdomi patogesniu keleiviams laiku. Planuojama, kad vasaros sezonu „flyLAL – Lithuanian Airlines“ kiekvieną mėnesį vykdys daugiau nei 600 reguliariųjų skrydžių, skraidins daugiau nei 60 tūkst. keleivių.

Šiuo metu „flyLAL– Lithuanian Airlines“ savo keleivius skraidina su 3 „Boeing 737-300“, 5 „Boeing 737-500“ ir 4 „SAAB 2000“. Numatyta, kad 2008-ųjų balandį aviakompanijos orlaivių parką sudarys dešimt „Boeing“ lėktuvų ir keturi „SAAB 200“, o 2009-aisiais juos turėtų papildyti dar trys–penki lėktuvai „Boeing“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją