Formulėje-1“ nuo 2003 m. įvedami 6 pakeitimai: 1. Kvalifikacija vietoj vienos 60 min. sesijos šeštadienį išskaidoma į 2 sesijas penktadienį ir šeštadienį. Kiekvienos sesijos metu vienas pilotas gali pravažiuoti tik po vieną greitą ratą. Vienu metu trasoje važiuoja tik vienas bolidas.

Šeštadienio sesijoje pirmas trasoje pasirodys pilotas, penktadienio sesijoje užėmęs pirmąją vietą ir atvirkščiai ― paskutinis pasirodys pilotas, penktadienį buvęs lėčiausias. 2. Uždraudžiami komandiniai nurodymai. 3. Taškai skiriami ne už pirmas 6, o už pirmas 8 pozicijas. Nugalėtojas gauna 10 taškų, lenktyninkas, finišavęs 2-as ― 8, 3-ias ― 6, 4-as ― 5, 5-as ― 4, 6-as ― 3, 7-as ― 2, 8-as ― 1. 4. Belgijos GP 2003 m. nebus. 5. Galvos ir kaklos apsaugos sistema „HANS“ tampa privaloma. 6. Komandos GP savaitgalio metu gali naudoti abi padangų rūšis, kurias atveža į lenktynes lenktyninkams. Iki šiol buvo privaloma apsispręsti naudoti tik vieną iš jų. F-1 komisija taip pat nusprendė toliau ieškoti būdų, kaip pakeisti techninius reikalavimus tam, kad lenktynėse padidėtų lenkimų skaičius. Nebuvo priimti abu kontraversiškai vertinti B.Ecclestone‘o ir M.Mosley pasiūlymai: papildomų kilogramų balasto pridėjimas greičiausiems pilotams bei pilotų rotacija komandose sezono metu. Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.