Šeštadienio sesijoje pirmas trasoje pasirodys pilotas, penktadienio sesijoje užėmęs pirmąją vietą ir atvirkščiai ― paskutinis pasirodys pilotas, penktadienį buvęs lėčiausias. 2. Uždraudžiami komandiniai nurodymai. 3. Taškai skiriami ne už pirmas 6, o už pirmas 8 pozicijas. Nugalėtojas gauna 10 taškų, lenktyninkas, finišavęs 2-as ― 8, 3-ias ― 6, 4-as ― 5, 5-as ― 4, 6-as ― 3, 7-as ― 2, 8-as ― 1. 4. Belgijos GP 2003 m. nebus. 5. Galvos ir kaklos apsaugos sistema „HANS“ tampa privaloma. 6. Komandos GP savaitgalio metu gali naudoti abi padangų rūšis, kurias atveža į lenktynes lenktyninkams. Iki šiol buvo privaloma apsispręsti naudoti tik vieną iš jų. F-1 komisija taip pat nusprendė toliau ieškoti būdų, kaip pakeisti techninius reikalavimus tam, kad lenktynėse padidėtų lenkimų skaičius. Nebuvo priimti abu kontraversiškai vertinti B.Ecclestone‘o ir M.Mosley pasiūlymai: papildomų kilogramų balasto pridėjimas greičiausiems pilotams bei pilotų rotacija komandose sezono metu. Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.
2002.10.29 13:14
Didžiuliai pasikeitimai „Formulėje-1“
F-1.lt
FIA, FOCA ir F-1 komandų vadovų pasitarimo metu šiandien, spalio 28 d., Londone, viešbutyje netoli Heathrow aerouosto, buvo priimti keletas labai svarbių nutarimų, sukelsiančių gana didelę revoliuciją „Formulėje-1“ pradedant kitų metų sezonu.
Formulėje-1“ nuo 2003 m. įvedami 6 pakeitimai:
1. Kvalifikacija vietoj vienos 60 min. sesijos šeštadienį išskaidoma į 2 sesijas penktadienį ir šeštadienį. Kiekvienos sesijos metu vienas pilotas gali pravažiuoti tik po vieną greitą ratą. Vienu metu trasoje važiuoja tik vienas bolidas.