Ministro teigimu, moksliniai tyrimai neabejotinai įrodo, kad alkoholinių gėrimų reklama skatina vaikus pradėti vartoti alkoholį ir lemia tai, kad dažnai alkoholinių gėrimų reklamą matantys vaikai alkoholį vartoja intensyviau.
Birželio 21 dieną Seime patvirtintos Alkoholio kontrolės įstatymo pataisos, sugriežtinančios alkoholinių gėrimų reklamą per radiją ir televiziją, visiškai atitinka ir Europos Sąjungos (ES) bei Pasaulinės sveikatos organizacijos (PSO) rekomendacijas.
„PSO dar 2005 m. priėmė „Alkoholio politikos Europos regione metmenis“, kuriuose nurodoma, kad visi vaikai ir paaugliai turi teisę augti aplinkoje, apsaugotoje nuo neigiamų alkoholio vartojimo pasekmių. PSO dokumente aiškiai nurodoma, kad alkoholinių gėrimų reklamos griežtas reguliavimas ar net draudimas yra vienas iš būdų mažinti alkoholio žalą vaikams, jaunimui. Džiaugiamės, kad ir mūsų šalies sveikatos apsaugos politika eina šia kryptimi“, - teigė R. Turčinskas.
Alkoholinių gėrimų reklama draudžiama ar ribojama Austrijoje, Belgijoje, Švedijoje, Prancūzijoje, Airijoje, Portugalijoje. Ypač griežtai prižiūrima, kad alkoholiniai gėrimai nebūtų reklamuojami per sporto ir kultūrinius renginius.