Šis lenktynių sezonas nebuvo pats sėkmingiausias Lietuvos žiedinių lenktynių istorijoje, tačiau pakankamai atkakli kova visose automobilių klasėse tikrai suteikė daug malonių akimirkų lenktynininkams ir žiūrovams.

Viena didžiausių sezono pabaigos naujovių - trišalė Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF), "PromoSporto" ir Žiedinių lenktynių lygos sutartis, kuria išskirtinės Lietuvos žiedinių lenktynių organizavimo teisės ketveriems metams perduotos "PromoSportui". Taigi 2001 metų sezonas turėtų smarkiai skirtis nuo kelių praėjusių metų čempionatų. Tiesa, lenktynėse išliks tos pačios automobilių klasės (kėbuliniai automobiliai su 1600 ccm ir 2000 ccm darbo tūrio varikliais bei "Formulė 1600"), tačiau turėtų gerokai padidėti dalyvių skaičius.

Daugiau lenktynių vyks ne tik Vilniuje ir Kaune, bet ir kitų miestų gatvėse įrengtose trasose . 2001 metais Lietuvoje įvyks net du Baltijos taurės lenktynių etapai, kuriuose turėtų startuoti ne mažiau kaip 60 automobilių iš Lietuvos, Latvijos bei Estijos. Beje, Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapų metu norą surengti motociklų lenktynes pareiškė šios sporto šakos Baltijos taurės organizatoriai.

Numatoma, kad šiek tiek keisis kėbulinių automobilių klasių techniniai reikalavimai. Galingiausių (SP 2000) automobilių techniniai reikalavimai bus vienodi visose Baltijos šalyse ir labai artimi reikalavimams Vokietijos DTC čempionate. Planuojama, kad į šios klasės lenktynes ateinančiais metais įsijungs nemaža dalis Lietuvos automobilių gamintojų atstovų .

"SP 1600" klasės taip pat laukia permainos. Šie automobiliai bus artimesni standartiniams, tačiau liks pakankamai greiti. Pagal techninius reikalavimus bus leidžiami tik tie automobilio patobulinimai, kurie nereikalauja didesnių investicijų. Taip tikimasi atverti kelią į automobilių sportą daugeliui lenktynių aistruolių, kurie labai nori lenktyniauti, tačiau jų ryžtą smarkiai stabdo didžiulės išlaidos .

Žiūrovai lenktynių trasose išvys ne tik naujus automobilius. Planuojama, kad 2001 metais pirmą kartą Lietuvos žiedinių lenktynių istorijoje lenktynių trasose bus įrengtos laikinos švieslentės, kuriose žiūrovams bus pateikiama informaciją apie lenktynių eigą. Kaip jau įprasta, į visus čempionato etapus (išskyrus vyksiančius Kačerginėje), žiūrovai bus įleidžiami nemokamai.

2001 metų rugpjūčio 8-11 dienomis Palangoje įvyks ir vienas didžiausių Lietuvoje automobilių renginių - antrosios 1000 kilometrų lenktynės. Kaip ir 2000 metais, jas tiesiogiai transliuos televizija, vyks koncertai ir kiti renginiai. Į lenktynes planuoja atvykti ir Švedijos SLC ilgų distancijų lenktynių serijos dalyviai, kurie ne tik lenktyniaus 1000 km distancijoje, bet ir surengs 3 ir 8 valandų lenktynes.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją