Teigiama, kad kitos ekipos lyderės nusprendė sutrumpinti savo bolidų ratų bazes tam, kad šios geriau veiktų su naujosiomis „Bridgestone“ padangomis. Tvirtinama, kad žiemos bandymų metu paaiškėjo, kad trumpesnė ratų bazė leidžia sumažinti galinių padangų dėvėjimąsi.

Didžiosios Britanijos leidiniui „Times“ nenorėjęs būti įvardintas važovų specialistas pažymėjo, kad toks „Ferrari“ sprendimas yra labai rizikingas ir gali pakenkti komandai sezono metu.

„Tai labai rizikinga strategija, ir, turint galvoje pokyčius organizacinėje struktūroje, jei ji nepasiteisins, jie turės didelių sunkumų“, - pažymėjo neįvardintas patyręs technikos specialistas.

Pasitraukus Rossui Brawnui, „Ferrari“ komandos technikos skyriui šiemet vadovauja Mario Almondo.

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt.