Įmonių grupės „Alma littera“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Petruškevičiūtė teigia, kad prieš porą mėnesių nuvilnijęs plagiavimo skandalas „Grožio kirčio“ pardavimų neįtakojo. „Kiekvienos knygos pardavimai laikui bėgant natūraliai sumažėja“, - pabrėžė DELFI kalbintų knygynų atstovai.

R. Petruškevičiūtė tikslių skaičių įvardyti negalėjo, tačiau paminėjo, kad vos pasirodžius knygai, ją graibstyte graibstė, kiekvieną savaitę parduodavo kelis šimtus egzempliorių. „Vos pasirodžiusi knyga pakliuvo tarp perkamiausių leidinių ir buvo labai populiari. Žmonės pirkdavo net po kelias knygas iš karto“, - pasakojo R. Petruševičiūtė.

Pasak „Alma littera“ atstovės, J. Statkevičiaus knyga yra itin sėkmingas tokio turinio ir kainos projektas Lietuvoje, nes perkamiausių viršūnėje paprastai būna kelis kartus pigesnės grožinės literatūros knygos.

„Pardavimai – vis dar gana nemaži, knyga – vis dar „top‘e“ bent jau mūsų knygynuose“, - pasakodama apie J. Statkevičiaus knygą pabrėžė knygynų tinklo „Vaga“ tiekimo vadovė Aušra Vimkevičienė. Ji nelinkusi plagiavimo skandalo sieti su pardavimais, nes po jo knyga taip pat sėkmingai parduodama.

Apie 4 mėnesius „Vagos“ knygynuose pardavinėjama knyga tiesiog karaliauja perkamiausių viršūnėje. Peržvelgus perkamiausių „Vagos“ knygynuose parduodamų leidinių sąrašus paaiškėjo, kad po skandalo knygos pardavimai netgi išaugo. Spalio mėnesio pradžioje 9 vietoje buvęs „Grožio kirtis“ mėnesio pabaigoje atsidūrė 5-oje perkamiausių knygų sąrašo vietoje.

Tačiau „Baltų lankų“ knygynų tinkle pasitaikė atvejų, kai pasipiktinę žmonės norėjo susigrąžinti pinigus už įsigytą J. Statkevičiaus knygą, nes jautėsi apgauti, nusipirkę plagiatą.

„Plagiavimo skandalas J. Statkevičiaus knygos pardavimams didelės įtakos neturėjo. Jos egzempliorių parduodama panašiai tiek, kiek ir knygos pasirodymo pradžioje. Tačiau „Ledi“ pardavimai išaugo“, - pastebėjo knygyno „Baltos lankos“ direktorius Martynas Žilionis. Anot pašnekovo, užsieniečių išleista knyga po skandalo tapo žinomesnė ir perkamesnė.

Knygynų tinkle „Pegasas“ vokiečių išleistu moterų mados žinynu „Ledi“ prekiauti pradėjo 2004 metais – tuomet knyga kainavo apie 60 litų. Vėliau ji buvo kelis kartus nukainuota ir šiuo metu kainuoja perpus mažiau – apie 30 litų.

„Tai, kad knygos kaina po jos išleidimo buvo pastoviai mažinama, rodo, kad knyga nesusilaukė skaitytojų susidomėjimo. Tačiau po pirmųjų publikacijų spaudoje apie tai, kad dalis šios knygos medžiagos buvo panaudota „Grožio kirtyje“ jos pardavimai išaugo dešimt kartų“, - sakė R. Petruškevičiūtė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją