"Katty Sark" tinklas pavasarį pradėjo teikti naują paslaugą telefonu "Regėjimo linija", kurios pristatomasis šūkis skamba: "Nebeatpažįstate pažįstamų?". "Gavome užduoti sukurti nebrangią, bet ryškią reklaminę kampaniją" - sakė Sankt Peterburgo reklamos agentūros "Great" direktorius Stanislavas Semenovas. "Mes išrinkome prezidento veidą kaip patį žinomiausią šalyje. Kita vertus, tai gali būti ne prezidentas, o tik labai panašus į jį žmogus".

Neryškus "pažįstamo, kurio nebeatpažįstate" paveikslas yra ne tik plakato, bet ir 10 sekundžių reklaminio TV klipo pagrindas. Klipas buvo rodomas kovo ir balandžio mėnesiais Sankt Peterburgo gyventojams NTV ir TNT kanalais. Gegužę "Regėjimo linijos" reklama turėjo pasirodyti ir metro - jau buvo paruošta 600 plakatų. Tačiau metro vadovai neleido agentūrai "Great" jų išklijuoti.

Oficialus Sankt Peterburgo metro reklamos skyriaus atsakymas skambėjo taip: "Buvo nesutarta dėl reklaminio plakato vaizdo su reklamos skyriumi ir metro (reklama) kabinama nebus". Neformaliame pokalbyje metro darbuotojai prisipažino, kad pabijojo keleivių skundų, "nes jų pasaulio suvokimas gali būti savotiškas".

Juristai ir reklamos rinkos dalyviai mano, kad metro vadovai tiesiog persistengė. "Rusijos įstatymai niekaip neriboja žymių veikėjų fotografijų naudojimo komerciniais tikslais. Svarbu tik tai, kad būtų suderintos autorinės teisės į pačią fotografiją" - sakė Aleksejus Skvorcovas, vyriausiasis bendrovės "Reim Consulting" juristas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją