Neryškus "pažįstamo, kurio nebeatpažįstate" paveikslas yra ne tik plakato, bet ir 10 sekundžių reklaminio TV klipo pagrindas. Klipas buvo rodomas kovo ir balandžio mėnesiais Sankt Peterburgo gyventojams NTV ir TNT kanalais. Gegužę "Regėjimo linijos" reklama turėjo pasirodyti ir metro - jau buvo paruošta 600 plakatų. Tačiau metro vadovai neleido agentūrai "Great" jų išklijuoti.
Oficialus Sankt Peterburgo metro reklamos skyriaus atsakymas skambėjo taip: "Buvo nesutarta dėl reklaminio plakato vaizdo su reklamos skyriumi ir metro (reklama) kabinama nebus". Neformaliame pokalbyje metro darbuotojai prisipažino, kad pabijojo keleivių skundų, "nes jų pasaulio suvokimas gali būti savotiškas".
Juristai ir reklamos rinkos dalyviai mano, kad metro vadovai tiesiog persistengė. "Rusijos įstatymai niekaip neriboja žymių veikėjų fotografijų naudojimo komerciniais tikslais. Svarbu tik tai, kad būtų suderintos autorinės teisės į pačią fotografiją" - sakė Aleksejus Skvorcovas, vyriausiasis bendrovės "Reim Consulting" juristas.